VODITELJ-ICA RAČUNOVODSTVA – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
VODITELJ/ICA RAČUNOVODSTVA
Radno mjesto
IVANKOVO, VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA
1
Na neodređeno; upražnjeni poslovi
Puno radno vrijeme
Smjena – prijepodne
Nema smještaja
U cijelosti
26.10.2023.
3.11.2023.
Posloprimac
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Nije važno
KLASA: 112-02/23-01/158
URBROJ: 2196-48-23-01
Ivankovo, dana 26. 10. 2023. god.
Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („NN“, broj 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22.) te čl. 6. Pravilnika o zapošljavanju te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje Osnovna škola „August Cesarec“, Ivankovo raspisuje:
N A T J E Č A J
za upražnjeno radno mjesto
- Voditelj/ica računovodstva na neodređeno, puno radno vrijeme 40 sati/tjedno – 1 izvršitelj;
Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa utvrđeni su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine br. 07/17, 68/18, 98/19, 64/20 i 151/22.), Pravilnikom o djelokrugu rada tajnika te administrativno-tehničkim i pomoćnim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi (Narodne novine br. 40/2014.).
Pravilnikom o radu Osnovne škole „August Cesarec“ u čl. 10. uvjeti za voditelja/icu računovodstva su: završen diplomski sveučilišni studij ekonomije odnosno preddiplomski ili stručni studij ekonomije.
U radni odnos ne može biti primljena osoba u skladu s odredbom čl. 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (zapreke za zasnivanje radnog odnosa).
Uz pisanu prijavu na natječaj, priložiti: - životopis;
- dokaz o državljanstvu;
- dokaz o stručnoj spremi (svjedodžba, diploma);
- potvrda o nekažnjavanju (od dana objave natječaja);
- ispis staža iz Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (umjesto radne knjižice).
Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave natječaja na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči HZZ-a te mrežnoj stranici i oglasnoj ploči školske ustanove i traje od 26. 10. 2023. do 3. 11. 2023. god.
Na objavljeni natječaj mogu se javljati osobe oba spola u skladu s odredbom čl. 13. st. 2. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN br. 82/08, 69/17.).
Dokumenti se prilažu u neovjerenom presliku, a nakon izbora kandidata, predočit će se izvornik. Natječajna dokumentacija se ne vraća.
Osobe koje se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. - Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf - Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf
Urednom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke, isprave i priloge navedene u natječaju.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Kandidati koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima, odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natječaja, dužni su pristupiti procjeni odnosno testiranju sukladno odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje u Osnovnoj školi „August Cesarec“ Ivankovo. Po završetku testiranja Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata koju dostavlja ravnatelju. Nakon dostavljene rang liste kandidata, ravnatelj odlučuje o kandidatu za kojeg će zatražiti prethodnu suglasnost Školskog odbora za zasnivanje radnog odnosa. Odluku ravnatelj donosi između tri najbolje rangirana kandidata prema broju bodova. Ako dva ili više kandidata ostvare jednak broj bodova, ravnatelj može odlučiti između svih kandidata koji imaju tri najbolje bodovana rezultata. Prije odluke ravnatelj u pravilu poziva kandidata ili kandidate na razgovor. Kandidati prijavom na natječaj daje privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka sukladno važećim propisima o zaštiti osobnih podataka.
Područja procjene odnosno testiranja za voditelja računovodstva su: - intelektualno – kognitivne te psihološke sposobnosti
- informatička pismenost
- računovodstvo za voditelja računovodstva
Provjera odnosno testiranje kandidata koji ispunjavaju uvjete natječaja se sastoji od pismenog testiranja s područja:
- Osnove informatičke pismenosti
- Zakon o radu ( NN br. 93/14, 127/17, 98/19, 151/22, 64/23.) https://www.zakon.hr/z/307/Zakon-o-radu
- Pravilnik o djelokrugu rada tajnika te administrativno-tehničkim i pomoćnim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi (NN br. 40/14)
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_03_40_713.html
- Pravilnik o proračunskom računovodstvu i računskom planu (NN br. 124/14, 115/15, 87/16, 3/18, 126/19, 108/20.)
https://mfin.gov.hr/istaknute-teme/drzavna-riznica/racunovodstvo/institucionalni-okvir-176/176
- Pravilnik o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (NN br.3/15, 93/15, 135/15, 2/17, 28/17, 112/18, 126/19, 145/20, 32/21, 37/22.)
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2022_03_37_443.html
- Pravilnik o porezu na dohodak (NN br. 10/17, 128/17, 106/18, 80/19, 1/20, 74/20, 01/21.)
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2017_02_10_289.html
- Zakon o fiskalnoj odgovornosti (NN br. 111/18)
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2018_12_111_2142.html
- Uredba o sastavljanju i predaji Izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila (NN br. 95/19)
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/full/2019_10_95_1853.html
- Zakon o plaćama u javnim službama (NN 27/01, 39/09) https://www.zakon.hr/z/541/Zakon-o-pla%C4%87ama-u-javnim-slu%C5%BEbama
- Procedura blagajničkog poslovanja Osnovne škole „August Cesarec“, Ivankovo
http://os-acesarec-ivankovo.skole.hr/upload/os-acesarec-ivankovo/images/static3/1258/File/PROCEDURA%20blagajni%C4%8Dko%20g%20poslovanja%20u%20%C5%A1koli.pdf
Za kandidata koji ne pristupi procjeni odnosno testiranju smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
Na web stranici Škole (http://www.os-acesarec-ivankovo.skole.hr/) bit će objavljeno vrijeme, mjesto i način održavanja testiranja najkasnije pet (5) dana prije održavanja testiranja.
Rezultati natječaja biti će objavljeni na web stranici škole u zakonskom roku.
Podnošenjem prijave na natječaj kandidat daje izričitu privolu Osnovnoj školi „August Cesarec“, Ivankovo da može prikupljati i obrađivati osobne podatke kandidata iz natječajne dokumentacije u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno odredbama Opće uredbe (EU) 2016/679 o zaštiti osobnih podataka i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).
Prijave s potrebnom dokumentacijom dostaviti na adresu:
Osnovna škola „August Cesarec“ Ivankovo
Trg bana Jelačića 15
32281 Ivankovo
s naznakom „za natječaj“
___________________
Ravnatelj škole:
Željko Puljić, prof.
Poslodavac
Osnovna škola August Cesarec
pisana zamolba: Osnovna škola “August Cesarec”, Ivankovo, Trg bana
[ad_2]
Source link