Site logo

POMOĆNIK-CA U NASTAVI ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU

[ad_1]

POMOĆNIK/CA U NASTAVI ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU

Radno mjesto


NOVI GOLUBOVEC, KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA



1



Na određeno; sezonski



20 sati tjedno



Smjena – prijepodne



Nema smještaja



U cijelosti



13.12.2023.



21.12.2023.


Posloprimac

  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska
  • Fakultet, akademija, magisterij, doktorat


Nije važno


Na temelju članaka 99. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20.,151/22.), Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (Narodne novine br.102/2018., 59/2019., 22/2020.,91/2023) te Javnog poziva Krapinsko-zagorske županije za podnošenje prijava za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnim ustanovama – partnerima u projektu „Baltazar 7“ za šk. god. 2023./2024. (KLASA: 602-06/23-01/51, URBROJ: 2140-02-23-1, Krapina, od dana 28. srpnja 2023.), OŠ „Ljudevit Gaj“ Mihovljan, partner u projektu „Baltazar 7“ (u daljnjem tekstu: Škola), raspisuje  

NATJEČAJ 

za zapošljavanje osoba za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju tijekom nastavne godine 2023./2024. u sklopu provedbe projekta „Baltazar 7“  

POMOĆNIK U NASTAVI ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU

Broj traženih osoba: 1 pomoćnik u nastavi 

Mjesto rada:Područna škola Novi Golubovec, Gora Veternička 7 š, 49255 Novi Golubovec 

Radno vrijeme: nepuno radno vrijeme  – 20 sati tjedno 

Prijevoz na rad: sukladno važećim propisima/temeljni kolektivni ugovor 

Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme od 8. siječnja 2024. godine do završetka nastavne godine 2023./2024., 21. lipnja 2024. godine.

UVJETI: 

 završeno najmanje četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,

 protiv osobe nije pokrenut kazneni postupak i nije pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela. 

Prednost će imati osobe:  

 s iskustvom u radu kao pomoćnik u nastavi

 koje su sudjelovale u edukacijama za pomoćnika u nastavi

 s iskustvom u volontiranju.

Na Natječaj se mogu ravnopravno javiti kandidati oba spola. Pojmovi koji se koriste u ovom Natječaju, a imaju rodno značenje, bez obzira na to koriste li se u ženskom ili muškom rodu, obuhvaćaju na jednak način ženski i muški rod. 

Pomoćnik u nastavi ne smije biti roditelj/skrbnik niti drugi član uže obitelji učenika kojem/kojima se pruža potpora, sukladno čl. 8. stavak 3. Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (Narodne novine br.102/2018., 59/2019., 22/2020.,91/2023). 

OPIS POSLOVA

Opis poslova pomoćnika u nastavi definiran je Pravilnikom o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima Narodne novine br.102/2018., 59/2019., 22/2020.,91/2023). 

Pomoćnik u nastavi je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u svakodnevnim nastavnim, izvan nastavnim i izvan učioničkim aktivnostima. 

Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima, vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika. 

DODATNA  ZNANJA I VJEŠTINE 

Poštovanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost. 

NATJEČAJNI POSTUPAK 

U prijavi na ovaj Natječaj kandidat treba navesti svoje osobne podatke: ime i prezime, datum i mjesto rođenja, OIB, adresu stanovanja, broj telefona i po mogućnosti e-mail adresu, navesti da je prijava za radno mjesto pomoćnika u nastavi te dostaviti sve tražene priloge. 

Kandidati su dužni u svojoj prijavi na Natječaj priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili neovjerenoj preslici:

 vlastoručno potpisana zamolba s navedenim osobnim podacima, nazivom radnog mjesta, 

 dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku svjedodžbe, diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),

 dokaz o državljanstvu,

 životopis,

 uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak ne starije od 6 mjeseci od dana objave ovog natječaja,

 dokaz o iskustvu u radu kao pomoćnik u nastavi, a koje kandidati prilažu ako posjeduju takvo iskustvo, 

 dokaz o završenoj edukaciji za pomoćnika u nastavi u trajanju od najmanje 20 sati koja je sadržavala najmanje elemente programa utvrđene ovim natječajem, a kojeg kandidati prilažu ako ga posjeduju (potvrda, diploma, svjedodžba i slično),

 dokaz o stečenom iskustvu u volontiranju, a koje kandidati prilažu ako posjeduju takvo iskustvo (potvrda o volontiranju i slično)

Rok za dostavu prijava je 8 dana od dana objave Natječaja na web stranici Škole i istovremeno na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. 

Pisane prijave sa svim traženim prilozima podnose se putem redovite pošte ili osobnim dolaskom na adresu Škole: Osnovna škola „Ljudevit Gaj“ Mihovljan, Mihovljan 49, 49252 Mihovljan uz naznaku „Natječaj za zapošljavanje pomoćnika u nastavi – u projektu „Baltazar 7“ za šk. god. 2023./2024.“. 

Kandidatom prijavljenim na Natječaj smatra se samo osoba koja ispunjava formalne uvjete iz Natječaja. Nepravodobne i nepotpune prijave, kao i prijave koje nisu vlastoručno potpisane, neće se razmatrati. Škola ne obavještava osobu o razlozima zašto se ne smatra kandidatom na Natječaju. 

S prijavljenim kandidatima koji udovoljavaju formalnim uvjetima Natječaja i koji su dostavili potpunu, pravodobnu i vlastoručno potpisanu prijavu, obavit će se razgovor u svrhu odabira kandidata za radno mjesto pomoćnika u nastavi.

Razgovorom se utvrđuju sposobnosti, vještine, interesi, motivacija i osobine kandidata. 

Kandidati će putem web stranice Škole biti obavješteni o mjestu i vremenu održavanja razgovora u okviru ovog Natječaja: http://os-ljudevit-gaj-mihovljan.skole.hr/  

Za kandidata koji ne pristupi razgovoru smatra se da je odustao od prijave na Natječaj i više se ne smatra kandidatom u selekcijskom postupku. 

O rezultatima natječaja – obavijest 

O rezultatima provedenog selekcijskog postupka u okviru Natječaja kandidati će biti obavješteni putem web stranice Škole:  http://os-ljudevit-gaj-mihovljan.skole.hr/ u roku od najviše 5 radnih dana od dana donošenja odluke o zasnivanju radnog odnosa. 

Pozivanje na pravo prednosti pri zapošljavanju 

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo te priložiti pisane dokaze o tom statusu sukladno odredbama posebnih zakona te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Pozivaju se osobe iz članka 101. stavaka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine”, broj 121/17., 98/19., 84/21.) koje ostvaruju pravo prednosti kod prijma u službu, da, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju:

– rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ),

– dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),

– presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja,

– dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi,

– potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),

– presliku pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. ovoga Zakona ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,

– potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,

– rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,

– rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr. 

Privola za obradu osobnih podataka 

Kandidati prijavom na Natječaj daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe selekcijskog postupka te izvještavanja o provedbi projekta „Baltazar 7“, sukladno važećim propisima o zaštiti osobnih podataka. 

Edukacija 

Ukoliko odabrani kandidati za pomoćnika u nastavi nemaju valjani dokaz o završenom odgovarajućem programu edukacije, nakon selekcijskog postupka u obvezi su sudjelovati u programu edukacije za pomoćnika u nastavi, a koji će se realizirati kroz minimalno 20 sati prethodno početku rada u školama partnerima u projektu. 

Odgovarajućim programom edukacije za pomoćnika u nastavi smatra se edukacija u trajanju od najmanje 20 sati koja je sadržavala najmanje sljedeće elemente programa: 

– osnovna načela obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje, 

– karakteristike učenika s teškoćama u razvoju (za sve vrste teškoća), 

– podrška učenicima s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih vještina (način pružanja pomoći), 

– suradnja s učiteljem/nastavnikom/stručnim timom škole/roditeljima i drugim učenicima, 

– prava učenika s teškoćama u razvoju. 

Ugovor o radu 

S kandidatom izabranim za pomoćnika u nastavi Škola će sklopiti ugovor o radu u kojemu će biti utvrđeni poslovi, trajanje te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana. 

Kandidati će prilikom sklapanja ugovora o radu dostaviti na uvid originalne dokumente iz prijave.

Sanitarni pregled 

Po sklapanju ugovora o radu i početku rada u Školi, onaj pomoćnik u nastavi koji učeniku pruža pomoć pri uzimanju hrane i pića bit će upućen na obavljanje zdravstvenog (sanitarnog) pregleda.


Poslodavac


OSNOVNA ŠKOLA LJUDEVIT GAJ Mihovljan



  • osobni dolazak: OSNOVNA ŠKOLA „LJUDEVIT GAJ“ MIHOVLJAN, MIHOVLJAN

  • pisana zamolba: Osnovna škola „Ljudevit Gaj“ Mihovljan, Mihovljan


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart

Share