KNJIGOVOĐA MATERIJALNIH I OSNOVNIH SREDSTAVA (M-Ž)
[ad_1]
KNJIGOVOĐA MATERIJALNIH I OSNOVNIH SREDSTAVA (M/Ž)
Radno mjesto
DUBROVNIK, DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA
1
Na neodređeno; upražnjeni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
22.12.2023.
30.12.2023.
Posloprimac
- Srednja škola 4 godine
- Viša ili prvostupanjska
3 godine
VODOVOD DUBROVNIK d.o.o. za vodoopskrbu i komunalnu hidrotehniku, Dubrovnik, Vladimira Nazora 19, OIB: 00862047577 (dalje u tekstu: Društvo), temeljem članka 28. stavka 1. Zakona o vodnim uslugama (NN 66/2019) i Odluke uprave Društva od dana 22.12.2023. godine raspisuje sljedeći
JAVNI NATJEČAJ
za radno mjesto Knjigovođa materijalnih i osnovnih sredstava
Podaci o radnom mjestu
NAZIV ORGANIZACIJSKE JEDINICE: Služba financija i računovodstva, Odjel knjigovodstva
NAZIV RADNOG MJESTA: Knjigovođa materijalnih i osnovnih sredstava
BROJ IZVRŠITELJA: jedan (1)
VRSTA RADNOG ODNOSA: na neodređeno vrijeme
PROBNI RAD: šest (6) mjeseci
RADNO VRIJEME: puno radno vrijeme
MJESTO RADA: Dubrovačko-neretvanska županija
SMJEŠTAJ: ne
NAKNADA ZA PRIJEVOZ: da
NATJEČAJ VRIJEDI OD: 22.12.2023. godine
NATJEČAJ VRIJEDI DO: 30.12.2023. godine
RAZINA OBRAZOVANJA: VŠS/SSS ekonomskog smjera
RADNO ISKUSTVO: najmanje jedna (1) godina (VŠS) odnosno tri (3) godine (SSS)
DRUGI UVJETI:
OPIS RADNOG MJESTA:
- Obavljanje poslova financijske obrade dokumenata materijalnog poslovanja Društva (materijal) u skladu s prethodno ustanovljenim radnim postupcima te usmenim nalozima voditelja Odjela knjigovodstva,
- Zaprimanje i razvrstavanje dokumenata materijalnog poslovanja Društva u svrhu vođenja knjigovodstvene evidencije o osnovnim sredstvima
- Zaprimanje i razvrstavanje dokumenata materijalnog poslovanja Društva koji se dobivaju iz skladišta (ulaz – primke i izlaz – izdatnice redovno investicijsko održavanje, usluge trećim licima, rashod i sl.)
- Vođenje analitičke knjigovodstvene evidencije sitnog inventara (ambalaže, auto guma na skladištu i u upotrebi, elektro-materijala i dijelova za vodomjere te auto-dijelove) i zaštitnih sredstva/novčanih zaduženja organizacijskih dijelova Društva
- Vođenje analitičke knjigovodstvene evidencije osnovnih sredstva
- Usklađivanje analitičke knjigovodstvene evidencije sa skladišnom evidencijom i financijskim knjigovodstvom
- Knjiženje promjena na osnovi primljenih i kontroliranih dokumenata u analitičkoj knjigovodstvenoj evidenciji
- Izrađivanje odgovarajuće interne knjigovodstvene temeljnice za knjiženje promjena na odgovarajućim kontima,
- Prema primijenjenoj metodi otpisivanjavrijednosti u određenim rokovima utvrđivanje iznosa otpisa sitnog inventara, (auto guma i ambalaže, i zaštitnih sredstva) teevidentiranje utvrđenja otpisa u evidenciji odnosnih stvari, te shodno tome prenošenje podataka za knjiženje otpisa u financijskom knjigovodstvu,
- Izvješćivanje voditelja Odjela knjigovodstvenih poslova usmeno o provedbi svih radnih zadataka te dostavljanje na ovjeru izvješća i poslovne dokumentacije iz područja rada
- Predlaganje poboljšanja i korektivnih mjera u slučajevima učestalog uočavanja nesukladnosti prilikom obavljanja knjigovodstvenih poslova
- Aktivno praćenje domaćih i inozemnih zakonskih, podzakonskih akata i standarda iz područja financijskog poslovanja,trgovačkih društava, komunalnog gospodarenja i poreza prema uputama rukovoditelja Službe
- Obavljanje ostalih poslova iz područja odgovornosti i stručne spreme po nalogu neposredno nadređene osobe
Upute za prijavu
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Prijava na natječaj treba sadržavati najmanje: ime i prezime, adresu, broj telefona/mobitela i e-mail adresu kandidata/kinje i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje.
Uz prijavu na natječaj kandidati/kinje moraju dostaviti:
- kratak životopis,
- dokaz o stručnoj spremi (presliku svjedodžbe, diplome i/ili potvrde visokoškolske ustanove o stečenoj stručnoj spremi),
- presliku osobne iskaznice,
- elektronički zapis ili potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radnom stažu – ne stariji od mjesec dana,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu (elektronički zapis ili potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – ne stariji od mjesec dana),
- dokaz o radnom iskustvu ostvarenom na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne (1) godine (VŠS) odnosno najmanje tri (3) godine (SSS), koji sadrži vrstu poslova koju je kandidat obavljao, vrstu stručne spreme tih poslova i razdoblje u kojem je obavljao te poslove (preslika ugovora, rješenja ili potvrde poslodavca), a koje je evidentirano u elektroničkom zapisu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,
- uvjerenje da se protiv kandidata/kinje ne vodi kazneni postupak (ne starije od 3 mjeseca).
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata/kinje će se predočiti izvornik.
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan/a je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima mora se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo na prednost pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021) ili članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/2013, 152/2014, 39/2018, 32/2020), dužan/a je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021) uz prijavu na oglas dužan/a je priložiti, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze propisane člankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021), koji su objavljeni na mrežnoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/2013, 152/2014, 39/2018, 32/2020), uz prijavu na natječaj dužna je priložiti dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Pod jednakim uvjetima podrazumijeva se da ako na kraju provedenog natječajnog postupka kandidati/kinje ostvare najveći/isti broj ukupnih bodova, prednost pri zapošljavanju ima onaj kandidat/kninja koji se u svojoj prijavi pozvao na pravo prednosti te isto dokazao.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u natječaju.
Pravovremenom prijavom smatra se prijava podnesena u roku važenja natječaja (uključujući zadnji dan natječajnog roka). Dopunu prijave moguće je podnijeti zaključno s zadnjim danom natječajnog roka.
Neuredne, nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati te se osobe koje ne podnesu uredne, potpune i pravodobne prijave ili ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja neće smatrati kandidatima/kinjama prijavljenima na natječaj.
Podnošenjem prijave na ovaj natječaj, kandidati/kinje su suglasni i daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj isključivo u svrhu provedbe natječajnog postupka, sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka (EU) 2016/679 (SL EU L119) i Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).
Natječajna dokumentacija odnosno podaci o kandidatima čuvaju se šest (6) mjeseci od završetka natječaja, a dulje u slučaju sudskog ili sličnog postupka, kada se čuvaju do završetka tog postupka.
Natječajni postupak obuhvaća obveznu provjeru znanja i sposobnosti kandidata/kinja intervjuom. Na provjeru znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati/kinje koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja.
O području provjere znanja i sposobnosti te mjestu i vremenu održavanja intervjua kandidati/kinje će biti obaviješteni/e najmanje dva (2) dana prije održavanja i to putem elektroničke pošte/broja telefona/mobitela koje su naveli u prijavi.
Prijava se, sa svim potrebnim podacima i dokazima o ispunjavanju uvjeta, dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu:
VODOVOD DUBROVNIK d.o.o., Vladimira Nazora 19, 20 000 Dubrovnik, s naznakom „Natječaj za radno mjesto Knjigovođa materijalnih i osnovnih sredstava – NE OTVARAJ“, putem pošte ili osobno u sjedište Društva
O ishodu natječaja kandidati će biti pravovremeno obaviješteni putem elektroničke pošte ili pismeno na adresu prebivališta navedenu u prijavi na natječaj.
Društvo zadržava pravo u cijelosti poništiti natječaj odnosno ne prihvatiti niti jednu pristiglu prijavu, bez obveze obrazlaganja svoje odluke i bez ikakve odgovornosti prema kandidatima/kinjama. Obavijest o poništenju natječaja kandidati/kinje će dobiti pisanim putem.
Ovaj natječaj objavit će se s danom početka njegova važenja u sredstvima informiranja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje sukladno članku 32. stavku 2. Zakona o tržištu rada (NN 118/2018, 32/2020, 18/2022) i na Internet stranici Društva.
_______________________________
VODOVOD DUBROVNIK d.o.o.
predsjednik uprave
Poslodavac
VODOVOD DUBROVNIK D.O.O. ZA VODOOPSKRBU I KOMUNALNU HIDROTEHNIKU
- osobni dolazak: VLADIMIRA NAZORA 19, DUBROVNIK
- pisana zamolba: Vladimira Nazora 19, Dubrovnik
[ad_2]
Source link