RADNIK-CA ZA PRUŽANJE USLUGE POTPORE I PODRŠKE STARIJIM OSOBAMA I OSOBAMA S INVALIDITETOM.
[ad_1]
RADNIK/CA ZA PRUŽANJE USLUGE POTPORE I PODRŠKE STARIJIM OSOBAMA I OSOBAMA S INVALIDITETOM.
Radno mjesto
STARI MIKANOVCI, VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA
20
Na određeno; novootvoreni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
Bez naknade
15.1.2024.
23.1.2024.
Posloprimac
- Završena osnovna škola
- Srednja škola 3 godine
- Srednja škola 4 godine
Nije važno
Na temelju Odluke o financiranju Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike, KLASA: 984-01/23-01/29, URBROJ:524-07-02-01-01/2-23-11 od 12. prosinca 2023. godine i Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava koji se financiraju iz Europskog socijalnog fonda plus u financijskom razdoblju 2021.-2027., Programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027. Zaželi – prevencija institucionalizacije, te članka 49. Statuta Općine Stari Mikanovci („Službeni vjesnik“ Vukovarsko – srijemske županije broj 4/21), općinski načelnik objavljuje
Javni poziv za zapošljavanje na određeno vrijeme
na projektu „Naša podrška vama“
Zaželi – prevencija institucionalizacije
Na radno mjesto:
- Radnik/ca na određeno vrijeme za pružanje usluge potpore i podrške u svakodnevnom životu starijim osobama i osobama s invaliditetom.
- Broj izvršitelja: 20,
- Vrsta zaposlenja: rad na određeno vrijeme – 30 mjeseci,
- Radno vrijeme: puno radno vrijeme,
- Mjesto rada: područje Općine Stari Mikanovci (Stari Mikanovci, Novi Mikanovci)
Opis poslova:
Organiziranje prehrane u kućanstvima starijih i nemoćnih osoba i osobama s invaliditetom, obavljanje kućanskih poslova, održavanje osobne higijene, zadovoljavanje svakodnevnih potreba ciljane skupine. Pomoć u dostavi namirnica i pripremi obroka, pomoć u održavanju čistoće stambenog prostora/domova, pomoć pri oblačenju i svlačenju, briga o higijeni, pomoć u socijalnoj integraciji, pomoć u posredovanju u ostvarivanju raznih prava (dostava lijekova, plaćanje računa, dostava pomagala i sl), pružanje podrške ciljanim skupinama kroz razgovore i druženja, te uključivanje u društvo, pratnju i pomoć u raznim društvenim aktivnostima.
Pružatelj usluge će pružiti uslugu za najmanje 6 pripadnika ciljane skupine.
Na javni poziv se mogu prijaviti osobe oba spola.
Kandidati su dužni priložiti: - ispunjen i vlastoručno potpisan obrazac prijave na javni poziv,
- životopis,
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice ili domovnice),
- dokaz o završenoj školi ili stručnoj spremi,
- dokaz o radnom iskustvu (e-HZMO elektronički zapis, potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili drugi dokaz na temelju kojeg se može utvrditi radno iskustvo),
- izjava o suglasnosti za obradu osobnih podataka u svrhu zapošljavanja (obrazac Općine Stari Mikanovci na www.mikanovci.hr).
Obrazac prijave na javni poziv može se preuzeti na stranicama Općine Stari Mikanovci www.mikanovci.hr ili osobno u Općini Stari Mikanovci, Školska 1, Stari Mikanovci radnim danom od 7:00 – 15:00 sati.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Javnom pozivu te koja je vlastoručno potpisana.
Nepotpune prijave i prijave koje su stigle izvan datuma za dostavu prijava neće se uzimati u razmatranje.
Pisane prijave podnose se neposredno ili preporučeno poštom u roku od 8 dana od dana objave na stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na adresu: Općina Stari Mikanovci, Školska 1, 32284 Stari Mikanovci s naznakom: „Javni poziv za zapošljavanje na određeno vrijeme“.
S osobama koje ispunjavaju uvjete obaviti će se intervju na temelju kojeg će se sačiniti rang lista kandidata. O ishodu izbora kandidata koji ispunjavaju tražene uvjete, podnositelji prijave biti će obaviješteni u zakonskom roku.
Općina Stari Mikanovci zadržava pravo poništenja Javnog poziva bez posebnog objašnjenja.
Općinski načelnik
Mario Milinković, bacc.ing.el.
Poslodavac
OPĆINA STARI MIKANOVCI
- osobni dolazak: OPĆINA STARI MIKANOVCI, ŠKOLSKA 1, 32284 STARI MIK
- pisana zamolba: Općina Stari Mikanovci, Školska 1, 32284 Stari Mik
[ad_2]
Source link