Site logo

VODITELJ-ICA SISTEMSKE PODRŠKE – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

VODITELJ/ICA SISTEMSKE PODRŠKE

Radno mjesto


POREČ-PARENZO, ISTARSKA ŽUPANIJA



1



Na neodređeno; novootvoreni poslovi



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



23.2.2024.



15.3.2024.


Posloprimac

  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska
  • Fakultet, akademija, magisterij, doktorat


Kategorija B



5 godina


Opis posla:
 
Voditelj Sistemske podrške odgovoran je za osiguravanje besprijekorne isporuke servisnih usluga ugovorenih korisnika od strane TM Soltuions tvrke. Ključne odgovornosti voditelja jest osigurati pružanje visoke razine usluge korisnicima na učinkovit i ekonomičan način. Posao voditelja obuhvaća istovremeno i administrativne i tehničke uloge:

  • Upravljanje timom sistemske podrške
  • Upravljanje Srvice deskom
  • Upravljanje pružanim uslugama za jednog ili više korisnika
  • Koordinacija članova tima po zadacima i po Korisnicima
  • Izvještavanje prema Upravi
  • Suradnja s odjelom logistike
  • Suradnja sa Partnerima i Distributerima

Definiranje pruženih usluga odjela

Što nudimo:

  • Mogućnost daljnjeg profesionalnog razvoja kroz edukaciju i rad na zanimljivim zadacima i projektima
  • Pozitivna radna atmosfera s otvorenom komunikacijom
  • Rad u poticajnom radnom okruženju

Primanja u skladu s ostvarenim rezultatima
 
Znanje i kvalifikacije:

  • SSS/VSS/Magistar inženjer računarstva – Informacijskog, ili srodnog tehničkog usmjerenja
  • Tečno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Najmanje 5 godina radnog iskustva od čega najmanje 2 godina u odjelu sistemske podrške
  • Upravljanje system support odjelom: radi osiguravanja učinkovitog i optimalnog pružanja usluga Korisnicima. To uključuje upravljanje incidentima, upravljanje problemima, upravljanje promjenama i upravljanje razinom ugovorene usluge
  • Upravljanje odnosima s korisnicima: snažne međuljudske i komunikacijske vještine za izgradnju i održavanje odnosa s korisnicima. Razumijevanje zahtjeva korisnika, upravljanje očekivanjima i osiguravanje zadovoljstva korisnika tijekom cijelog postupka pružanja usluge. 
  • Kontinuirani razvoj system support odjela u skladu s razvojem IT tehnologija i potrebama tržišta. Neprekidno usavršavanje Service Delivery Managera kao i cijelog tima sistemske podrške uz proaktivno identificiranje područja za usavršavanje u skladu s cjelokupnom strategijom IT tržišta

Prednost upravljanje projektima: potrebne su visoke vještine upravljanja projektima za planiranje, organiziranje i koordinaciju resursa, vremenskih crta i rezultata
 
Radni odnos: Stalni radni odnos

Potrebna Vozačka dozvola: B kategorije


Poslodavac


Tri M. Solutions društvo s ograničenom odgovornošću za informatičke tehnologije i savjetovanje


e-mailom: [email protected]


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart

Share