DJELATNIK-CA U ODJELU PODRŠKE KLIJENTIMA
[ad_1]
DJELATNIK/CA U ODJELU PODRŠKE KLIJENTIMA
Radno mjesto
ZAGREB
1
Na određeno; povećan opseg posla
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
25.7.2024.
30.7.2024.
Posloprimac
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
U Infobipu sanjamo veliko. Prošle je godine više od polovine svjetskog stanovništva komuniciralo s tvrtkama
putem Infobipove platforme. To se nije dogodilo slučajno: kroz više od 75 ureda na 6 kontinenata uistinu smo
posvećeni pomaganju našim klijentima da dosegnu i angažiraju mobilne korisnike.
Pridružite nam se u kontinuiranom uspjehu Infobipa stvarajući proizvode koje naši korisnici vole.
Zašto je ova uloga važna u Infobipu?
Ova pozicija je ključna jer omogućuje pružanje kvalitetne tehničke podrške klijentima.
Kroz rješavanje tehničkih problema, odgovaranje na upite i praćenje procedura, osigurava se zadovoljstvo
korisnika i usklađenost s ugovornim obvezama.
Također, kreiranje i ažuriranje tehničke dokumentacije te kontinuirani razvoj znanja doprinose efikasnom
upravljanju proizvodima i uslugama.
Što ćeš raditi?
– Pružanje tehničke i postprodajne podrške klijentima.
– Rješavanje tehničkih problema.
– Pravovremeno odgovaranje na upite klijenata, u skladu s ugovorom o razini usluge.
– Izvještavanje o aktivnostima i događajima voditelju tima.
– Praćenje preporučenih i obveznih procedura u timu.
– Kreiranje i ažuriranje tehničke dokumentacije.
– Kontinuirani razvoj znanja s ciljem potpunog poznavanja funkcionalnosti svake nadogradnje produkta.
Više o tebi:
– Imaš završenu visoku stručnu spremu.
– Imaš znanje o mrežnim tehnologijama, programiranju i SQL-u.
– Poznaješ operacijske sustave MS Windows.
– Poznaješ mrežnu arhitekturu i internet tehnologiju.
– Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu.
– Posjeduješ vještine timskog rada.
– Znatiželjan/na si i motiviran/a za učenjem.
– Učinkovit/a si u izvršavanju zadataka.
– Želiš se stalno usavršavati.
Poslodavac
INFOBIP d.o.o. za informatičke usluge
e-mailom: [email protected]
[ad_2]
Source link