Site logo

DOMAR- DOMARKA JAVNE USTANOVE – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

DOMAR/ DOMARKA JAVNE USTANOVE

Radno mjesto


VIŠKOVO, PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA



1



Na neodređeno; novootvoreni poslovi



Puno radno vrijeme


  • Rad vikendom i praznikom
  • Smjena – poslijepodne
  • Smjena – prijepodne


Nema smještaja



U cijelosti



10.11.2023.



18.11.2023.


Posloprimac


Srednja škola 3 godine



Potreban položen stručni ispit; POLOŽEN ISPIT ZA VODITELJA KOTLOVNICE.



Kategorija B



1 godinu


Opis poslova:
•organizira i izvršava radne zadatke na održavanju ispravnosti jednostavnije opreme unutar svih prostora Ustanove
•obavlja tekuće poslove iz svoje struke na održavanju objekta, postrojenja, instalacija
•rukovodi i brine o redovitoj kontroli, testiranju ispravnosti i održavanju solarnog sustava, sustava grijanja, hlađenja i ventilacije, uključivo sa solarnim kolektorima za pripremu tople vode hidranata,  sustava vatrodojave,  elektroinstalacija, plinskih instalacija, hidroinstalacija i hidrantske mreže (unutarnje i vanjske) i drugih instalacija, dizala, dimnjaka, ložišta, video nadzora i protuprovalnih sustava,  gromobranskih instalacija te drugih uređaja i o tome vodi propisanu evidenciju
•samoinicijativno ili po nalogu ravnatelja radi na popravcima inventara i razne opreme unutar svih prostora Ustanove (ličenje prostorija, kontrola instalacija, obavlja različite popravke, organiziranje servisa i slično)
•sudjeluje u i koordinira svim hortikulturnim radovima
•čuva ključeve svih prostorija i vodi evidenciju izdanih ključeva
•kontrolira ulaz svih korisnika u Ustanovu, skrbi o njihovoj sigurnosti i provođenju kućnog reda
•registrira i pravovremeno izvješćuje ravnatelja o svim neispravnostima, lomovima i kvarovima inventara
•po potrebi praktično rješava scenografske i druge tehničke postave programa
•kontrolira ispravnost vrata i prozora i s njima povezanih uređaja u cilju fizičke zaštite objekata Ustanove,
•predlaže neophodne veće građevinske i obrtničke popravke,
•obavlja pomoćne poslove za potrebe realizacije programa Ustanove i vanjskih organizatora programa i manifestacija,
•daje prijedlog za nabavu potrebnog alata i materijala za rad i održavanje objekata,
•brine o pravilnom razvrstavanju otpada i njegovoj sanaciji
•briga o zadovoljavajućoj temperaturi radnih prostorija i drugih prostorija za vrijeme sezone grijanja i hlađenja
•obavljanje poslova razvrstavanja, prepakiranja i pohrane građe, po uputama i pod nadzorom stručnog suradnika
•kontrolira ulaznice za stalni postav i programe
•dežura u predvorju prema potrebi
•pomaže i nadgleda istovar i utovar rekvizita i druge opreme Ustanove i za programe
•prema potrebi sudjeluje na otvorenjima programa i  drugim događanjima u Ustanovi
•odgovara za zaduženu opremu i sredstva rada
•obavlja hitne i neodgodive poslove prema potrebi i prema nalogu ravnatelja
•obavlja administrativne poslove iz svog djelokruga
•ostali poslovi po potrebi i po nalogu ravnatelja.
 
 
Na temelju Odluke o raspisivanju natječaja za izbor programskog voditelja/voditeljice Javne ustanove u kulturi “Kuća halubajskega zvončara” (Broj: 83/2023 od 17.10.2023. godine), a sukladno odredbi članka 22. Statuta javne ustanove u kulturi „Kuća halubajskega zvončara“, (Broj: 1/2022 od dana 11. studenog 2022. godine), ravnatelj Javne ustanove u kulturi “Kuća halubajskega zvončara”, raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za izbor domara Javne ustanove u kulturi “Kuća halubajskega zvončara”
– 1 izvršitelj/ica, na neodređeno, puno radno vrijeme
Za domara Javne ustanove u kulturi “Kuća halubajskega zvončara” može biti izabrana osoba koja ispunjava sljedeće uvjete:
◦srednja stručna sprema u trogodišnjem trajanju, tehničkog smjera
◦najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
◦položen ispit za voditelja kotlovnice
◦poznavanje rada na računalu
◦položen vozački ispit B kategorije
◦utvrđena zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta.
 
Izabranog kandidata imenuje ravnatelj Javne ustanove u kulturi „Kuća halubajskega zvončara“.
S izabranim kandidatom sklapa se ugovor o radu na neodređeno uz probni rad u trajanju od 3 mjeseci.
Uz pisanu prijavu na natječaj, kandidati su dužni priložiti:
◦životopis,
◦dokaz o stručnoj spremi (preslika),
◦dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis elektroničkog zapisa o radno pravnom statusu / e-radna knjižica koja se vodi pri Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje)
◦dokaz o radnom iskustvu ostvarenom na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine, koji sadrži vrstu poslova koju je kandidat obavljao, vrstu stručne spreme tih poslova i razdoblje u kojem je obavljao te poslove (preslika ugovora, rješenja ili potvrde poslodavca), a koje je evidentirano u elektroničkom zapisu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,
◦dokaz o položenom ispitu za voditelja kotlovnice (preslika),
◦uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak, ne starije od 6 mjeseci (izvornik)
◦presliku vozačke dozvole,
◦izjava o poznavanju rada na računalu.
 
Prijava treba biti vlastoručno potpisana.
Sve isprave prilažu se u preslici, a od odabranog kandidata će se, po potrebi, zatražiti predočenje original isprave  ili ovjerene preslike iste.
Osoba koja se prijavljuje na natječaj na temelju obrazovanja završenog u inozemstvu dužna je dostaviti rješenje o priznavanju inozemnih kvalifikacija.
 
Životopis treba sadržavati najmanje sljedeće podatke: ime i prezime podnositelja/ice, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte za primanje obavijesti, opis dosadašnjeg rada te iz njega treba biti vidljivo da kandidat/kandidatkinja zadovoljava sve uvjete natječaja.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Očekivani početak rada je siječanj/veljača 2024. godine.
 
Početna osnovna bruto plaća je 907,82 eura (koeficijent x osnovica) plus mogući dodatak za smjenski rad i rad vikendima.
Prijavom na natječaj, prijavljeni kandidati/kandidatkinje izričito su suglasni da Javna ustanova u kulturi “Kuća halubajskega zvončara” kao voditelj zbirke osobnih podataka, može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati podatke u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka SL EU L119 (Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka, te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ).
Kandidat/kandidatkinja koji/a prema posebnim propisima ostvaruje pravo prednosti, mora se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
Kandidat/kandidatkinja koji/a može ostvariti pravo prednosti kod prijema sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17.98/19,84/21) dužan/dužna se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Kandidat/kandidatkinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na natječaj dužan/dužna je priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, i sve potrebne dokaze sukladno članku 103. citiranog zakona, a koji su dostupni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja RH: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843 .
Kandidat/kandidatkinja koji/a može ostvariti pravo prednosti kod prijema sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21), dužan/dužna se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Kandidat/kandidatkinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužan/dužna je priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, i sve potrebne dokaze sukladno članku 49. citiranog zakona, a koji su dostupni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja RH: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Kandidat/kandidatkinja koji/a se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13,152/14,39/18,32/20), u prijavi na natječaj, dužan/dužna je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave natječaja.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Natječaj se objavljuje na mrežnim stranicama Javne ustanove u kulturi „Kuća halubajskega zvončara“ i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Pisane prijave na natječaj s dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se u zatvorenoj omotnici osobno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Općina Viškovo (za Javnu ustanovu za kulturu “Kuća halubajskega zvončara”) , Vozišće 3, 51216 Viškovo s naznakom: “Natječaj domar Javne ustanove za kulturu “Kuća halubajskega zvončara” – ne otvaraj”.
Potpunom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u ovom natječaju.
Osoba koja podnese nepotpunu i/ili nepravodobno pristiglu prijavu i/ili ne ispunjava formalne natječajne uvjete, ne smatra se kandidatom u postupku te se takva prijava neće razmatrati.
Za kandidata koji ne pristupi razgovoru smatrat će se da je povukao prijavu na javni natječaj, te se u daljnjem postupku više neće smatrati kandidatom.
Datumom prijave smatrat će se dan primitka ako je predana osobno, odnosno datum poštanskog žiga na omotnici u kojoj je dostavljena prijava ukoliko je predana preporučenom poštanskom pošiljkom.
O rezultatima natječaja prijavljeni kandidati/kandidatkinje bit će obaviješteni u roku od 45 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.
 


Poslodavac


Kuća halubajskega zvončara


e-mailom: [email protected]


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart

Share