Site logo

GLAVNI KNJIGOVOĐA-KNJIGOVOTKINJA – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

GLAVNI KNJIGOVOĐA/KNJIGOVOTKINJA

Radno mjesto


VIRJE, KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA ŽUPANIJA



1



Na neodređeno; upražnjeni poslovi



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



21.5.2024.



27.5.2024.



Rad na jednom mjestu


Posloprimac

  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska
  • Fakultet, akademija, magisterij, doktorat


Kategorija B



5 godina


Opis posla

– organiziranje rada Odjela računovodstva i financija

– glavni knjigovođa

– nadzor i usklada stanja s kupcima i dobavljačima

– izrada financijskih i konsolidiranih izvještaja

– analiza financijskih pokazatelja

– financijsko savjetovanje Uprave društva

– samostalno praćenje troškova i predlaganje mjera njihove optimizacije

– nadzor i obavljanje platnog prometa, e-porezna, e-mirovinsko

– operativna komunikacija s relevantnim institucijama, partnerima i povezanim društvima

– koordinacija aktivnosti Odjela računovodstva i financija sa ostalim odjelima društva

– sudjeluje u svim poslovima odjela računovodstva i financija, vođenju dnevnika i glavne knjige te usklađivanje s pomoćnim knjigama

– knjiženje svih nastalih promjena na sredstvima i izvorima sredstava

– kontroliranje i knjiženje financijsko-knjigovodstvene dokumentacije

– knjiženje i praćenje knjiženja i evidentiranja u poslovnim knjigama da se temelje na vjerodostojnim, istinitim, uredno i prethodno kontroliranim knjigovodstvenim ispravama

– organiziranje popisa imovine sukladno pozitivnom zakonodavstvu

– vođenje analitičkog knjigovodstva dugotrajne nefinancijske imovine po vrsti, količini i vrijednosti te drugim potrebnim podacima i kratkotrajne nefinancijske imovine (zaliha robe) po vrsti količini i vrijednosti

– ažuriranje podataka neophodnih za obračun plaća zaposlenika kao i za ostale vrste isplata sukladno važećim propisima

– obavljanje svih poslova u vezi s isplatama plaća i ostalim isplatama

– vođenje analitičke evidencije kupaca i dobavljača te njihovo usklađivanje

– izrađivanje potrebnih pomoćnih evidencija

– praćenje zakona i drugih propisa iz djelokruga poslova radnog mjesta

– sastavljanje svih potrebnih mjesečnih, kvartalnih i godišnjih izvješća prema važećim propisima i zahtjevima neposredno nadređenog i poslodavca

– sastavljanje periodičnih obračuna i završnog računa

– izvješćivanje o rezultatima poslovanja

– sudjelovanje u izradi financijskih planova

– izrada standardnih operativnih procedura i radnih uputa


Uvijeti

– radno iskustvo: minimalno 5 godina rada na sličnom poslovima

– izvrsno poznavanje računovodstvenog poslovanja, zakonskih propisa i porezne regulative te Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja

– samostalna i odgovorna osoba, primjerenih komunikacijskih vještina, spremna učiti i napredovati

Što nudimo

– izazovan i dinamičan posao u prijateljskom radnom okruženju

– mogućnost kontinuiranog stručnog usavršavanja i profesionalnog razvoja

– službeni mobitel i laptop


Poslodavac


PRO-PING d.o.o. za trgovinu, proizvodnju i usluge


e-mailom: [email protected]


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart

Share