Site logo

KNJIGOVOĐA MATERIJALNIH I OSNOVNIH SREDSTAVA (M-Ž)

[ad_1]

KNJIGOVOĐA MATERIJALNIH I OSNOVNIH SREDSTAVA (M/Ž)

Radno mjesto


DUBROVNIK, DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA



1



Na neodređeno; upražnjeni poslovi



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



22.12.2023.



30.12.2023.


Posloprimac

  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska


3 godine


 
VODOVOD DUBROVNIK d.o.o. za vodoopskrbu i komunalnu hidrotehniku, Dubrovnik, Vladimira Nazora 19, OIB: 00862047577 (dalje u tekstu: Društvo), temeljem članka 28. stavka 1. Zakona o vodnim uslugama (NN 66/2019) i Odluke uprave Društva od dana 22.12.2023. godine raspisuje sljedeći
 
                                                                   JAVNI NATJEČAJ
                                       za radno mjesto Knjigovođa materijalnih i osnovnih sredstava
 

Podaci o radnom mjestu

 

NAZIV ORGANIZACIJSKE JEDINICE:     Služba financija i računovodstva, Odjel knjigovodstva

NAZIV RADNOG MJESTA:                       Knjigovođa materijalnih i osnovnih sredstava

BROJ IZVRŠITELJA:                                 jedan (1)

VRSTA RADNOG ODNOSA:                    na neodređeno vrijeme

PROBNI RAD:                                          šest (6) mjeseci

RADNO VRIJEME:                                   puno radno vrijeme

MJESTO RADA:                                       Dubrovačko-neretvanska županija

SMJEŠTAJ:                                              ne

NAKNADA ZA PRIJEVOZ:                       da

NATJEČAJ VRIJEDI OD:                                   22.12.2023. godine

NATJEČAJ VRIJEDI DO:                                   30.12.2023. godine

RAZINA OBRAZOVANJA:                       VŠS/SSS ekonomskog smjera

RADNO ISKUSTVO:                                najmanje jedna (1) godina (VŠS) odnosno tri (3) godine (SSS)

DRUGI UVJETI:                                   

                                                          

OPIS RADNOG MJESTA:

  • Obavljanje poslova financijske obrade dokumenata materijalnog poslovanja Društva (materijal) u skladu s prethodno ustanovljenim radnim postupcima te usmenim nalozima voditelja Odjela knjigovodstva,
  • Zaprimanje i razvrstavanje dokumenata materijalnog poslovanja Društva u svrhu vođenja knjigovodstvene evidencije o osnovnim sredstvima
  • Zaprimanje i razvrstavanje dokumenata materijalnog poslovanja Društva koji se dobivaju iz skladišta (ulaz – primke i izlaz – izdatnice redovno investicijsko održavanje, usluge trećim licima, rashod i sl.)
  • Vođenje analitičke knjigovodstvene evidencije sitnog inventara (ambalaže, auto guma na skladištu i u upotrebi, elektro-materijala i dijelova za vodomjere te auto-dijelove) i zaštitnih sredstva/novčanih zaduženja organizacijskih dijelova Društva
  • Vođenje analitičke knjigovodstvene evidencije osnovnih sredstva
  • Usklađivanje analitičke knjigovodstvene evidencije sa skladišnom evidencijom i financijskim knjigovodstvom
  • Knjiženje promjena na osnovi primljenih i kontroliranih dokumenata u analitičkoj knjigovodstvenoj evidenciji
  • Izrađivanje odgovarajuće interne knjigovodstvene temeljnice za knjiženje promjena na odgovarajućim kontima,
  • Prema primijenjenoj metodi otpisivanjavrijednosti u određenim rokovima utvrđivanje iznosa otpisa sitnog inventara, (auto guma i ambalaže, i zaštitnih sredstva) teevidentiranje utvrđenja otpisa u evidenciji odnosnih stvari, te shodno tome prenošenje podataka za knjiženje otpisa u financijskom knjigovodstvu,
  • Izvješćivanje voditelja Odjela knjigovodstvenih poslova usmeno o provedbi svih radnih zadataka te dostavljanje na ovjeru izvješća i poslovne dokumentacije iz područja rada
  • Predlaganje poboljšanja i korektivnih mjera u slučajevima učestalog uočavanja nesukladnosti prilikom obavljanja knjigovodstvenih poslova
  • Aktivno praćenje domaćih i inozemnih zakonskih, podzakonskih akata i standarda iz područja financijskog poslovanja,trgovačkih društava, komunalnog gospodarenja i poreza prema uputama rukovoditelja Službe
  • Obavljanje ostalih poslova iz područja odgovornosti i stručne spreme po nalogu neposredno nadređene osobe

     

 
Upute za prijavu
 
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
 
Prijava na natječaj treba sadržavati najmanje: ime i prezime, adresu, broj telefona/mobitela i e-mail adresu kandidata/kinje i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje.
 
Uz prijavu na natječaj kandidati/kinje moraju dostaviti:

  • kratak životopis,
  • dokaz o stručnoj spremi (presliku svjedodžbe, diplome i/ili potvrde visokoškolske ustanove o stečenoj stručnoj spremi),
  • presliku osobne iskaznice,
  • elektronički zapis ili potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radnom stažu – ne stariji od mjesec dana,
  • dokaz o ukupnom radnom iskustvu (elektronički zapis ili potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – ne stariji od mjesec dana),
  • dokaz o radnom iskustvu ostvarenom na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne (1) godine (VŠS) odnosno najmanje tri (3) godine (SSS), koji sadrži vrstu poslova koju je kandidat obavljao, vrstu stručne spreme tih poslova i razdoblje u kojem je obavljao te poslove (preslika ugovora, rješenja ili potvrde poslodavca), a koje je evidentirano u elektroničkom zapisu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,
  • uvjerenje da se protiv kandidata/kinje ne vodi kazneni postupak (ne starije od 3 mjeseca).

 
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata/kinje će se predočiti izvornik.
 
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan/a je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.
 
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima mora se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
 
Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo na prednost pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021) ili članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/2013, 152/2014, 39/2018, 32/2020), dužan/a je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
 
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021) uz prijavu na oglas dužan/a je priložiti, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze propisane člankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021), koji su objavljeni na mrežnoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:
 https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
 
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/2013, 152/2014, 39/2018, 32/2020), uz prijavu na natječaj dužna je priložiti dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
 
Pod jednakim uvjetima podrazumijeva se da ako na kraju provedenog natječajnog postupka kandidati/kinje ostvare najveći/isti broj ukupnih bodova, prednost pri zapošljavanju ima onaj kandidat/kninja koji se u svojoj prijavi pozvao na pravo prednosti te isto dokazao.
 
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u natječaju.
 
Pravovremenom prijavom smatra se prijava podnesena u roku važenja natječaja (uključujući zadnji dan natječajnog roka). Dopunu prijave moguće je podnijeti zaključno s zadnjim danom natječajnog roka.
 
Neuredne, nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati te se osobe koje ne podnesu uredne, potpune i pravodobne prijave ili ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja neće smatrati kandidatima/kinjama prijavljenima na natječaj.
 
Podnošenjem prijave na ovaj natječaj, kandidati/kinje su suglasni i daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj isključivo u svrhu provedbe natječajnog postupka, sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka (EU) 2016/679 (SL EU L119) i Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).
 
Natječajna dokumentacija odnosno podaci o kandidatima čuvaju se šest (6) mjeseci od završetka natječaja, a dulje u slučaju sudskog ili sličnog postupka, kada se čuvaju do završetka tog postupka.
 
Natječajni postupak obuhvaća obveznu provjeru znanja i sposobnosti kandidata/kinja intervjuom. Na provjeru znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati/kinje koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja.
 
O području provjere znanja i sposobnosti te mjestu i vremenu održavanja intervjua kandidati/kinje će biti obaviješteni/e najmanje dva (2) dana prije održavanja i to putem elektroničke pošte/broja telefona/mobitela koje su naveli u prijavi.
 
Prijava se, sa svim potrebnim podacima i dokazima o ispunjavanju uvjeta, dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu:
VODOVOD DUBROVNIK d.o.o., Vladimira Nazora 19, 20 000 Dubrovnik, s naznakom „Natječaj za radno mjesto Knjigovođa materijalnih i osnovnih sredstava – NE OTVARAJ“, putem pošte ili osobno u sjedište Društva
 

O ishodu natječaja kandidati će biti pravovremeno obaviješteni putem elektroničke pošte ili pismeno na adresu prebivališta navedenu u prijavi na natječaj.

 

Društvo zadržava pravo u cijelosti poništiti natječaj odnosno ne prihvatiti niti jednu pristiglu prijavu, bez obveze obrazlaganja svoje odluke i bez ikakve odgovornosti prema kandidatima/kinjama. Obavijest o poništenju natječaja kandidati/kinje će dobiti pisanim putem.

 

Ovaj natječaj objavit će se s danom početka njegova važenja u sredstvima informiranja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje sukladno članku 32. stavku 2. Zakona o tržištu rada (NN  118/2018, 32/2020, 18/2022) i na Internet stranici Društva.

 

                                              

 

                                                                                   _______________________________        

                                                                                   VODOVOD DUBROVNIK d.o.o.

                                                                                   predsjednik uprave

                       


Poslodavac


VODOVOD DUBROVNIK D.O.O. ZA VODOOPSKRBU I KOMUNALNU HIDROTEHNIKU



  • osobni dolazak: VLADIMIRA NAZORA 19, DUBROVNIK

  • pisana zamolba: Vladimira Nazora 19, Dubrovnik


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart

Share