Site logo

KOMUNALNI DJELATNIK-KOMUNALNA DJELATNICA – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

KOMUNALNI DJELATNIK/KOMUNALNA DJELATNICA

Radno mjesto


BRODSKI STUPNIK, BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA



1



Na neodređeno; novootvoreni poslovi



Puno radno vrijeme



Smjena – prijepodne



Nema smještaja



U cijelosti



12.10.2023.



20.10.2023.


Posloprimac

  • Osnovna škola niži razredi
  • Završena osnovna škola
  • Srednja škola 3 godine
  • Srednja škola 4 godine


Kategorija B



3 godine


Direktor Trgovačkog društva Locorum d.o.o. raspisuje

                  JAVNI NATJEČAJ

za zapošljavanje KOMUNALNOG DJELATNIKA (m/ž)

Članak 1.

Predmet javnog natječaja je zasnivanje radnog odnosa na neodređeno vrijeme u Trgovačkom društvu Locorum d.o.o. zbog povećanog opsega posla.

Odrednice oglašenog radnog mjesta su kako slijedi:

            – broj traženih osoba: 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme,

            – mjesto rada: Općina Brodski Stupnik,

            – radno vrijeme: puno radno vrijeme,

            – prijevoz na rad: u cijelosti,

            – vrsta ugovora: ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad u trajanju od 3 mjeseca.

Članak 2.

Komunalni djelatnik (m/ž) će obavljati sljedeće poslove:

            – održavanje i čišćenje groblja,

            – održavanje i čišćenje zelenih površina (javnih),

            – odvoz smeća,

            – manje složeni poslovi vrtlara,

            – čišćenje snijega ispred javnih ustanova i autobusnih stajališta,

            – čišćenje rubnjaka i kanalica uz ceste,

            – izvođenje unutrašnjih i vanjskih građevinsko-obrtničkih poslova

              (sanacija, izgradnja, dogradnja, zidanje, betoniranje, žbukanje, opločenje, fugiranje, završna obrada i sl.),

            – ažurno obavljanje svih pripremnih i završnih pomoćno-tehničkih poslova

              (doprema i priprema materijala za rad i opreme, rušenje, montaža, postava, odvoz viška materijala,

               zaštita objekata ili površine tijekom rada od pristupa trećih osoba, uklanjanje smeća i šute s mjesta rada, odvoz materijala i opreme po završetku rada i sl.),

            – rukovodi i odgovara za ispravan rad radnih strojeva,

            – nabava, prijem, evidencija i izdavanje alata, opreme i potrošnih sredstava,

            – održavanje i upravljanje objektima,

            – nadzor protupožarnog i sigurnosnog sustava,

            – kontrolira tehničku ispravnost vozila i vodi brigu o njihovom tekućem održavanju i registraciji,

            – prijevoz osoba i stvari, ostali poslovi po nalogu Direktora

Članak 3.

Kandidati pored općih uvjeta (punoljetnost, hrvatsko državljanstvo i zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima) mora ispunjavati i sljedeće posebne uvjete:

            – srednja stručna sprema / NKV

            – najmanje tri (3) godine radnog iskustva,

            – radne, stručne i organizacijske sposobnosti,

            – planiranje, predlaganje, sudjelovanje u nabavi i investicijskom održavanju opreme i sredstava za rad,

            – odgovornost za stručno i ekonomično upravljanje imovinom i sredstvima za rad Društva,

            – održavanje i tehnička ispravnost istih,

            – odgovornost za uredno i stručno skladištenje imovine Društva,           

            – odgovornost za kvalitetno i pravovremeno izvođenje građevinskih radova,     

            – sudjelovanje u godišnjem inventurnom popisu imovine,

            – izražena odgovornost, preciznost, marljivost, sistematičnost, proaktivnost,

            – samostalnost u radu,

            – vozačka dozvola „B“ kategorije.

Natjecati se mogu kandidati oba spola, sukladno čl. 13. Zakona o ravnopravnosti spolova.

Za prijam u službu osobe koja je strani državljanin ili osobe bez državljanstva, pored ispunjavanja uvjeta propisanih posebnim zakonom, potrebno je prethodno odobrenje središnjeg tijela državne uprave nadležno za službeničke odnose.

Članak 4.

U prijavi na javni natječaj navode se osobni podaci podnositelja prijave (ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona, OIB, adresa e-pošte), naziv radnog mjesta za koji se prijavljuje te vlastoručni potpis.

Kandidati su uz vlastoručno potpisanu prijavu obvezni priložiti:

            – životopis, vlastoručno potpisan,

            – dokaz o hrvatskom državljanstvu (neovjerena preslika osobne iskaznice ili domovnice),

            – dokaz o stručnoj spremi (neovjerena preslika diplome),

            – preslika rješenja o priznavanju inozemne visokoškolske kvalifikacije – ako je primjenjivo*,

            – uvjerenje nadležnog suda (ne starije od 6 mjeseci) da se protiv podnositelja prijave ne vodi      kazneni postupak te da protiv njega nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda,

            – dokaz o ukupnom radnom iskustvu – elektronički zapis – potvrda o podacima evidentiranim    u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,

            – potpisana Izjava suglasnosti o korištenju osobnih podataka (prilog javnog natječaja),

            – preslika vozačke dozvole B kategorije.

           

*Ako je kvalifikacija odnosno stručna sprema i struka stečena u inozemstvu, potrebno je uz diplomu priložiti Rješenje o priznavanju inozemne visokoškolske kvalifikacije izdane od ovlaštene institucije u RH.

Kandidat koji ostvaruje zakonom utvrđeno pravo prednosti pri zapošljavanju po posebnom zakonu, dužan je uz prijavu na oglas pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji može ostvariti pravo prednosti kod zapošljavanja prema članku 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ br. 121/17, 98/19), članku 48.f  Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 02/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ br. 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) i članku 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina („Narodne novine“ br. 155/02, 47/10, 80/10, 93/11), dužan se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Da bi ostvarili pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidati iz članka 101. stavaka 1.-3. i članka 102. stavaka 1.-3. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ br. 121/17, 98/19) koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava dužni su uz prijavu odnosno ponudu na natječaj priložiti dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja te ovisno o kategoriji koja se poziva na prednost pri zapošljavanju dostaviti propisane dokaze.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 02/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13 i 98/19), uz prijavu na natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz kojeg je vidljivo spomenuto pravo te dokaz na koji način je kandidatu prestao radni odnos ili služba kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, potvrda i slično).

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ br. 157/13, 152/14, 39/18, 32/20), uz prijavu na natječaj dužan je pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina („Narodne novine“ br. 155/02, 47/10, 80/10, 93/11) uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, nije dužan dokazivati svoj status pripadnika nacionalne manjine.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve tražene podatke i priloge navedene u javnom natječaju.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj.

Podnositelji neurednih prijava neće biti pozvani na otklanjanje nedostataka (dopunu prijave i sl.). Osobi se dostavlja pisana obavijest u kojoj se navode razlozi zbog kojih se ne smatra kandidatom prijavljenim na javni natječaj. Osoba nema pravo podnošenja pravnog lijeka protiv te obavijesti.

Natječajni postupak obuhvaća obaveznu provjeru znanja i sposobnosti kandidata pisanim testiranjem. Na prethodnu provjeru mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete.

Na web stranici Trgovačkog društva Locorum d.o.o. www.locorum.brodski-stupnik.hr dostupni su podaci o prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata te ostale informacije o javnom natječaju.

Na navedenoj web stranici objavit će se vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje 5 dana prije održavanja provjere.

Prijave se podnose preporučeno poštom na adresu:

Locorum d.o.o.

Stjepana Radića 117

35253 Brodski Stupnik

s napomenom „Javni natječaj za komunalnog djelatnika“ – ne otvaraj“ u roku osam (8) dana od dana objave oglasa u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, Područni ured Slavonski Brod.

Javni natječaj će se objaviti na stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područni ured Slavonski Brod te na web stranici Trgovačkog društva Locorum d.o.o.

Trgovačko društvo Locorum d.o.o. zadržava pravo poništenja oglasa bez posebnog objašnjenja.

Kandidati će o rezultatima biti obaviješteni u zakonskom roku.

Podaci vezani uz javni natječaj

za komunalnog djelatnika (m/ž)

Na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje dana 12. listopada 2023. godine objavljen je javni natječaj za zapošljavanje na radno mjesto:

– komunalni djelatnik – 1 izvršitelj/ica, na neodređeno vrijeme, uz probni rad od 3 mjeseca.

Od dana objave javnog natječaja na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje počinje teći rok od osam (8) dana za podnošenje prijava na natječaj te se kao posljednji dan za podnošenje prijava, predajom pošti preporučeno, određuje 20. listopad 2023. godine.

I. Opis poslova radnog mjesta

Komunalni djelatnik (m/ž) će obavljati sljedeće poslove:

            – održavanje i čišćenje groblja,

            – održavanje i čišćenje zelenih površina (javnih),

            – odvoz smeća,

            – manje složeni poslovi vrtlara,

            – čišćenje snijega ispred javnih ustanova i autobusnih stajališta,

            – čišćenje rubnjaka i kanalica uz ceste,

            – izvođenje unutrašnjih i vanjskih građevinsko-obrtničkih poslova (sanacija, izgradnja, dogradnja, zidanje, betoniranje, žbukanje, opločenje, fugiranje, završna obrada i sl.),

            – ažurno obavljanje svih pripremnih i završnih pomoćno-tehničkih poslova (doprema i   priprema materijala za rad i opreme, rušenje, montaža, postava, odvoz viška materijala, zaštita objekata ili površine tijekom rada od pristupa trećih osoba, uklanjanje smeća i šute s mjesta    rada, odvoz materijala i opreme po završetku rada i sl.),

            – rukovodi i odgovara za ispravan rad radnih strojeva,

            – nabava, prijem, evidencija i izdavanje alata, opreme i potrošnih sredstava,

            – održavanje i upravljanje objektima,

            – nadzor protupožarnog i sigurnosnog sustava,

            – kontrolira tehničku ispravnost vozila i vodi brigu o njihovom tekućem održavanju i registraciji,

            – prijevoz osoba i stvari, ostali poslovi po nalogu Direktora.

II. Prethodna provjera znanja i sposobnosti

Prethodna provjera znanja i sposobnosti kandidata obuhvaća pisano testiranje. Kandidati su obvezni pristupiti prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja. Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti smatrat će se da je povukao prijavu na oglas.

Po dolasku na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti, od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta.

Kandidati koji ne mogu dokazati identitet neće moći pristupiti testiranju. Po utvrđivanju identiteta, kandidatima će biti podijeljena pitanja za provjeru znanja.

Navedena pisana provjera traje 60 minuta.

Kandidati su dužni pridržavati se utvrđenog vremena i rasporeda testiranja.

Za vrijeme provjere znanja i sposobnosti nije dopušteno:

– koristiti se bilo kakvom literaturom odnosno bilješkama,

– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva,

– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija,

– razgovarati s ostalim kandidatima niti na bilo koji drugi način remetiti koncentraciju kandidata.

 Kandidati koji će se ponašati neprimjereno ili će prekršiti jedno od gore navedenih pravila bit će udaljeni s testiranja, a njihov rezultat i rad povjerenstvo neće bodovati.

Na provjeri znanja dodjeljuje se od 1 do 10 bodova.

Smatra se da su kandidati položili ako su na provjeri znanja i sposobnosti ostvarili najmanje 5 bodova.

Kandidati koji su pristupili testiranju imaju pravo uvida u rezultate provedenog postupka.

Nakon provedenog testiranja povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju.

Povjerenstvo izrađuje i uz ranije utvrđenu rang listu kandidata, podnosi direktoru Izvješće o provedenom postupku provjere znanja i sposobnosti.

III. Pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru znanja

– Zakon o komunalnom gospodarstvu (Narodne novine br. 68/18, 110/18, 32/20)

IV. Poziv na testiranje

Mjesto i vrijeme održavanja testiranja bit će objavljeno na internetskoj stranici www.locorum.brodski-stupnik.hr najmanje 5 (pet) dana prije testiranja.


Poslodavac


LOCORUM d.o.o. za knjigovodstvo i usluge


pisana zamolba: Stjepana Radića 117, 35253 Brodski Stupnik


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart

Share