Site logo

POMOĆNIK-POMOĆNICA U NASTAVI ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU TIJEKOM NASTAVNE GODINE 2023.-2024.

[ad_1]

POMOĆNIK/POMOĆNICA U NASTAVI ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU TIJEKOM NASTAVNE GODINE 2023./2024.

Radno mjesto


ZABOK, KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA



1



Na određeno; novootvoreni poslovi



22 sata tjedno



2 smjene



Nema smještaja



U cijelosti



8.3.2024.



18.3.2024.


Posloprimac

  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska
  • Fakultet, akademija, magisterij, doktorat


Nije važno


Na temelju članaka 99. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 156/23), Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (Narodne novine br. 102/2018., 59/2019., 22/2020. i 91/2023.) Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok , (u daljnjem tekstu: Škola), raspisuje 
 
NATJEČAJ

za zapošljavanje osoba za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju tijekom nastavne godine 2023./2024.


 
 
POMOĆNIK U NASTAVI ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
 
Broj traženih osoba:  1 pomoćnik u nastavi

Mjesto rada: Zabok, Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok 

Radno vrijeme: nepuno radno vrijeme od 22 sati tjedno.

Prijevoz na rad: sukladno važećim propisima/temeljni kolektivni ugovor

Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme do 21. 06. 2024.

Početak rada: 15. 04. 2024.

 

UVJETI:

  • završeno najmanje četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
  • protiv osobe nije pokrenut kazneni postupak i nije pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela.

     

Prednost će imati osobe:  

  • s iskustvom u radu kao pomoćnik u nastavi
  • koje su sudjelovale u edukacijama za pomoćnika u nastavi
  • s iskustvom u volontiranju.

     

Na Natječaj se mogu ravnopravno javiti kandidati oba spola. Pojmovi koji se koriste u ovom Natječaju, a imaju rodno značenje, bez obzira na to koriste li se u ženskom ili muškom rodu, obuhvaćaju na jednak način ženski i muški rod.
 
Pomoćnik u nastavi ne smije biti roditelj/skrbnik niti drugi član uže obitelji učenika kojem/kojima se pruža potpora, sukladno čl. 8. stavak 3. Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (Narodne novine br.102/2018., 59/2019., 22/2020. i 91/2023.).
 

OPIS POSLOVA

 

Opis poslova pomoćnika u nastavi definiran je Pravilnikom o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (Narodne novine br. 102/2018., 59/2019., 22/2020. i 91/2023.).

 

Pomoćnik u nastavi je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u svakodnevnim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima.

Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima, vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.

 

 

DODATNA  ZNANJA I VJEŠTINE

Poštovanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost.

 

NATJEČAJNI POSTUPAK

 

U prijavi na ovaj Natječaj kandidat treba navesti svoje osobne podatke: ime i prezime, datum i mjesto rođenja, OIB, adresu stanovanja, broj telefona i po mogućnosti e-mail adresu, navesti da je prijava za radno mjesto pomoćnika u nastavi te dostaviti sve tražene priloge.

 

Kandidati su dužni u svojoj prijavi na Natječaj priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili neovjerenoj preslici:

 

  • vlastoručno potpisana zamolba s navedenim osobnim podacima, nazivom radnog mjesta,
  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku svjedodžbe, diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
  • dokaz o državljanstvu,
  • životopis
  • uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak ne starije od 6 mjeseci od dana objave ovog natječaja,
  • dokaz o iskustvu u radu kao pomoćnik u nastavi, a koje kandidati prilažu ako posjeduju takvo iskustvo,
  • dokaz o završenoj edukaciji za pomoćnika u nastavi u trajanju od najmanje 20 sati koja je sadržavala najmanje elemente programa utvrđene ovim natječajem, a kojeg kandidati prilažu ako ga posjeduju (potvrda, diploma, svjedodžba i slično),
  • dokaz o stečenom iskustvu u volontiranju, a koje kandidati prilažu ako posjeduju takvo iskustvo (potvrda o volontiranju i slično)

     

     

Rok za dostavu prijava je 8 dana od dana objave Natječaja na web stranici Škole i istovremeno na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
 
Pisane prijave sa svim traženim prilozima podnose se putem redovite pošte ili osobnim dolaskom na adresu Škole: Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok, Prilaz prof. Ivana Vrančića 5, 49210 Zabok uz naznaku „Natječaj za zapošljavanje pomoćnika u nastavi za šk. god. 2023./2024.“.
 
Kandidatom prijavljenim na Natječaj smatra se samo osoba koja ispunjava formalne uvjete iz Natječaja. Nepravodobne i nepotpune prijave, kao i prijave koje nisu vlastoručno potpisane, neće se razmatrati. Škola ne obavještava osobu o razlozima zašto se ne smatra kandidatom na Natječaju.
S prijavljenim kandidatima koji udovoljavaju formalnim uvjetima Natječaja i koji su dostavili potpunu, pravodobnu i vlastoručno potpisanu prijavu, obavit će se razgovor u svrhu odabira kandidata za radno mjesto pomoćnika u nastavi.
 
Razgovorom se utvrđuju sposobnosti, vještine, interesi, motivacija i osobine kandidata.
 
Kandidati će putem web stranice Škole biti obavješteni o mjestu i vremenu održavanja razgovora u okviru ovog Natječaja:  https://sudigoz.hr/poslovanje/natjecaji-i-javni-pozivi/ .
 
Za kandidata koji ne pristupi razgovoru smatra se da je odustao od prijave na Natječaj i više se ne smatra kandidatom u selekcijskom postupku.
 
O rezultatima natječaja – obavijest
 
O rezultatima provedenog selekcijskog postupka u okviru Natječaja kandidati će biti obavješteni putem web stranice Škole: https://sudigoz.hr/poslovanje/natjecaji-i-javni-pozivi/  u roku od najviše 5 radnih dana od dana donošenja odluke o zasnivanju radnog odnosa.
 

Pozivanje na pravo prednosti pri zapošljavanju

 

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo te priložiti pisane dokaze o tom statusu sukladno odredbama posebnih zakona te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Pozivaju se osobe iz članka 101. stavaka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine”, broj 121/17., 98/19., 84/21.) koje ostvaruju pravo prednosti kod prijma u službu, da, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju:

– rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ),

– dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),

– presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja,

– dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi,

– potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),

– presliku pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. ovoga Zakona ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,

– potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,

– rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,

– rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr.

 

Privola za obradu osobnih podataka

 

Kandidati prijavom na Natječaj daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe selekcijskog postupka, sukladno važećim propisima o zaštiti osobnih podataka.

 

Edukacija

 

Ukoliko odabrani kandidati za pomoćnika u nastavi nemaju valjani dokaz o završenom odgovarajućem programu edukacije, nakon selekcijskog postupka u obvezi su sudjelovati u programu edukacije za pomoćnika u nastavi, a koji će se realizirati kroz minimalno 20 sati prethodno početku rada u školama partnerima u projektu.

Odgovarajućim programom edukacije za pomoćnika u nastavi smatra se edukacija u trajanju od najmanje 20 sati koja je sadržavala najmanje sljedeće elemente programa:

  • osnovna načela obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje,
  • karakteristike učenika s teškoćama u razvoju (za sve vrste teškoća),
  • podrška učenicima s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih vještina (način pružanja pomoći),
  • suradnja s učiteljem/nastavnikom/stručnim timom škole/roditeljima i drugim učenicima,
  • prava učenika s teškoćama u razvoju.

     

     

Ugovor o radu
 
S kandidatom izabranim za pomoćnika u nastavi Škola će sklopiti ugovor o radu u kojemu će biti utvrđeni poslovi, trajanje te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana.
Kandidati će prilikom sklapanja ugovora o radu dostaviti na uvid originalne dokumente iz prijave.
 


Poslodavac


Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok


pisana zamolba: Prilaz prof. Ivana Vrančića 5, Zabok 49210


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart

Share