Site logo

SPECIJALIST-ICA KORISNIČKE PODRŠKE – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

SPECIJALIST/ICA KORISNIČKE PODRŠKE

Radno mjesto


BJELOVAR, BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA



1



Na neodređeno; novootvoreni poslovi



Puno radno vrijeme



Smjena – prijepodne



Nema smještaja



U cijelosti



29.5.2024.



30.6.2024.


Posloprimac

  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska


1 godinu


Opis posla : 

Ključne odgovornosti:

 • Odgovaranje na upite korisnika putem e-maila, chata i telefona na pravodoban i profesionalan način.

• Rješavanje i otklanjanje problema korisnika vezanih uz naš mobilni sadržaj i usluge.

• Pružanje točnih informacija o značajkama proizvoda, pretplatama, naplati i tehničkoj podršci.

• Održavanje visoke razine zadovoljstva korisnika osiguravajući da se svi korisnički kontakti obavljaju s empatijom i profesionalnošću.

• Dokumentiranje interakcija s korisnicima i povratnih informacija radi poboljšanja naših usluga.

• Suradnja s drugim članovima tima i odjelima radi rješavanja složenih problema i unapređenja procesa korisničke podrške.

 Kvalifikacije:

 • Izvrsne komunikacijske vještine na engleskom jeziku, kako u pisanom tako i u usmenom obliku.

• Prethodno iskustvo u ulozi korisničke podrške je poželjno ali nije nužno.

• Snažne sposobnosti rješavanja problema i pažnja prema detaljima.

• Sposobnost samostalnog rada i učinkovitog upravljanja vremenom.

• Korištenje MS Office paketa 

 Što nudimo:

 • Fleksibilno radno vrijeme.

• Mogućnosti za obuku i profesionalni razvoj.

• Rad s najnovijom tehnologijom.

• Mogućnost napredovanja.

• Besplatna kontinuirana obuka.

• Najbolji tim s kojim ste ikada radili.

• Izvrsna atmosfera!

• Zaposlenik godine.

• Zabavne aktivnosti.

• Sudjelujemo na najvažnijim kongresima i konferencijama.

 


Poslodavac


IDB Mobile Technology društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge


e-mailom: [email protected]


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart

Share