SPECIJALIST-ICA KORISNIČKE PODRŠKE – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
SPECIJALIST/ICA KORISNIČKE PODRŠKE
Radno mjesto
BJELOVAR, BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA
1
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Puno radno vrijeme
Smjena – prijepodne
Nema smještaja
U cijelosti
29.5.2024.
30.6.2024.
Posloprimac
- Srednja škola 4 godine
- Viša ili prvostupanjska
1 godinu
Opis posla :
Ključne odgovornosti:
• Odgovaranje na upite korisnika putem e-maila, chata i telefona na pravodoban i profesionalan način.
• Rješavanje i otklanjanje problema korisnika vezanih uz naš mobilni sadržaj i usluge.
• Pružanje točnih informacija o značajkama proizvoda, pretplatama, naplati i tehničkoj podršci.
• Održavanje visoke razine zadovoljstva korisnika osiguravajući da se svi korisnički kontakti obavljaju s empatijom i profesionalnošću.
• Dokumentiranje interakcija s korisnicima i povratnih informacija radi poboljšanja naših usluga.
• Suradnja s drugim članovima tima i odjelima radi rješavanja složenih problema i unapređenja procesa korisničke podrške.
Kvalifikacije:
• Izvrsne komunikacijske vještine na engleskom jeziku, kako u pisanom tako i u usmenom obliku.
• Prethodno iskustvo u ulozi korisničke podrške je poželjno ali nije nužno.
• Snažne sposobnosti rješavanja problema i pažnja prema detaljima.
• Sposobnost samostalnog rada i učinkovitog upravljanja vremenom.
• Korištenje MS Office paketa
Što nudimo:
• Fleksibilno radno vrijeme.
• Mogućnosti za obuku i profesionalni razvoj.
• Rad s najnovijom tehnologijom.
• Mogućnost napredovanja.
• Besplatna kontinuirana obuka.
• Najbolji tim s kojim ste ikada radili.
• Izvrsna atmosfera!
• Zaposlenik godine.
• Zabavne aktivnosti.
• Sudjelujemo na najvažnijim kongresima i konferencijama.
Poslodavac
IDB Mobile Technology društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge
e-mailom: [email protected]
[ad_2]
Source link