Site logo

VODITELJ-ICA OPERATIVNIH POSLOVA SIGURNOSTI I ZAŠTITE OKOLIŠA

[ad_1]

VODITELJ/ICA OPERATIVNIH POSLOVA SIGURNOSTI I ZAŠTITE OKOLIŠA

Radno mjesto


DUBROVNIK, DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA



1



Na neodređeno; upražnjeni poslovi



Puno radno vrijeme



Smjena – poslijepodne



Nema smještaja



U cijelosti



9.4.2024.



18.4.2024.


Posloprimac


Viša ili prvostupanjska



Kategorija B



5 godina


JAVNI NATJEČAJ
za radno mjesto
 

  • VODITELJ OPERATIVNIH POSLOVA SIGURNOSTI I ZAŠTITE OKOLIŠA

Podaci o radnom mjestu
RADNO MJESTO: Voditelj operativnih poslova sigurnosti i zaštite okoliša
BROJ IZVRŠITELJA: 1 (jedan)
VRSTA RADNOG ODNOSA: na neodređeno vrijeme s probnim rokom
RADNO VRIJEME: puno radno vrijeme
MJESTO RADA: Dubrovnik
SMJEŠTAJ: nema smještaja
NAKNADA ZA PRIJEVOZ: u cijelosti
NATJEČAJ VRIJEDI OD: 09.04.2024. godine
NATJEČAJ VRIJEDI DO: 18.04.2024. godine
RAZINA OBRAZOVANJA: VŠS pomorskog nautičkog smjera ili brodostrojarskog smjera
RADNO ISKUSTVO: najmanje pet godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
DRUGI UVJETI: aktivno znanje engleskog jezika, poznavanje rada na računalu, posjedovanje stručnog ispita iz područja sigurnosne luke, kompanije i broda

OPIS POSLOVA:

osigurava izradu procjene sigurnosti luke

osigurava izradu i održavanje plana sigurnosne zaštite luke

primjenjuje i provodi plan sigurnosne zaštite luke

provodi redovite preglede sigurnosti luke

osigurava provedbu izobrazbe osoblja na poslovima i zadacima u vezi sa sigurnosnom zaštitom luke

izvješćuje nadležno ministarstvo i druge nadležne službe, uz suglasnost zamjenika ravnatelja ili ravnatelja i vodi zapisnike o događajima koji su ugrozili ili su mogli ugroziti sigurnost luke

usklađuje djelovanje sa službama sigurnosne zaštite, ako je to potrebno, osigurava primjereno čuvanje ispunjenih deklaracija o sigurnosti i drugih

brine o održavanju nadzornih sustava lučkog područja

obavlja ostale poslove po nalogu i u dogovoru s ravnateljem

 

Upute za prijavu:

Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.

Prijava na natječaj treba sadržavati najmanje: ime i prezime, adresu, broj telefona/mobitela i e-mail adresu kandidata/kinje, naznaku da se radi o prijavi na predmetni natječaj, popis priloga i dokaza dostavljenih uz prijavu te vlastoručni potpis kandidata/kinje.

Uz vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj kandidati/kinje moraju dostaviti:

– kratak životopis,

– dokaz o stručnoj spremi (presliku svjedodžbe, diplome ili potvrde visokoškolske ustanove o stečenoj stručnoj spremi),

– presliku osobne iskaznice,

– dokaz o ukupnom radnom iskustvu (elektronički zapis ili potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – ne stariji od mjesec dana),

– dokaz o radnom iskustvu ostvarenom na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje pet godine, koji sadrži vrstu poslova koju je kandidat obavljao, vrstu stručne spreme tih poslova i razdoblje u kojem je obavljao te poslove (preslika ugovora, rješenja ili potvrde poslodavca), a koje je evidentirano u elektroničkom zapisu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),

– dokaz da aktivno poznaje engleski jezik – preslika potvrde/svjedodžbe/certifikata škole za strane jezike, preslika indeksa ili svjedodžbe iz koje je vidljivo pohađanje kolegija engleskog jezika i trajanje ili vlastoručno potpisana izjava o istom,

– dokaz da poznaje rad na osobnom računalu – preslika potvrde/svjedodžbe/certifikata o položenom tečaju informatike, preslika indeksa iz kojeg je vidljivo pohađanje kolegija informatike i trajanje ili vlastoručno potpisana izjava da poznaje rad na računalu,

– uvjerenje da se protiv kandidata/kinje ne vodi kazneni postupak (ne starije od 3 mjeseca).

 

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata/kinje će se predočiti izvornik.

 

Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan/a je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima mora se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18, 32/20), uz prijavu na natječaj dužna je priložiti dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Pod jednakim uvjetima podrazumijeva se da ako na kraju provedenog natječajnog postupka kandidati/kinje ostvare najveći/isti broj ukupnih bodova, prednost pri zapošljavanju ima onaj kandidat/kninja koji se u svojoj prijavi pozvao na pravo prednosti te isto dokazao.

 

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u natječaju.

Pravovremenom prijavom smatra se prijava podnesena u roku važenja natječaja (uključujući zadnji dan natječajnog roka). Dopunu prijave moguće je podnijeti zaključno s zadnjim danom natječajnog roka.

 

Neuredne, nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati te se osobe koje ne podnesu uredne, potpune i pravodobne prijave ili ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja neće smatrati kandidatima/kinjama prijavljenima na natječaj.

 

Podnošenjem prijave na ovaj natječaj, kandidati/kinje su suglasni i daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj isključivo u svrhu provedbe natječajnog postupka, sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka (EU) 2016/679 (SL EU L119) i Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).

 

Natječajni postupak obuhvaća obveznu provjeru znanja i sposobnosti kandidata/kinja intervjuom. Na provjeru znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati/kinje koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja.

 

O području provjere znanja i sposobnosti te mjestu i vremenu održavanja intervjua kandidati/kinje će biti obaviješteni/e najmanje pet (5) dana prije održavanja i to putem elektroničke pošte koju su naveli u prijavi.

 

Prijava se, sa svim potrebnim podacima i dokazima o ispunjavanju uvjeta, dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu:

ŽUPANIJSKA LUČKA UPRAVA DUBROVNIK,

Vukovarska 36,

20 000 Dubrovnik s naznakom „Natječaj za radno mjesto Voditelj operativnih poslova sigurnosti i zaštite okoliša – NE OTVARAJ“,

putem pošte ili osobno u sjedište ŽUPANIJSKE LUČKE UPRAVE DUBROVNIK.

 

O ishodu natječaja kandidati će biti pravovremeno obaviješteni putem elektroničke pošte navedene u prijavi na natječaj.

 

ŽUPANIJSKA LUČKA UPRAVA DUBROVNIK zadržava pravo u cijelosti poništiti natječaj odnosno ne prihvatiti niti jednu pristiglu prijavu, bez obveze obrazlaganja svoje odluke i bez ikakve odgovornosti prema kandidatima/kinjama.

 

Ovaj natječaj objavit će se s danom njegova početka u sredstvima informiranja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje sukladno članku 32. stavku 2. Zakona o tržištu rada (NN 118/18, 32/20, 18/22, 156/23) te na mrežnim stranicama ŽUPANIJSKE LUČKE UPRAVE DUBROVNIK.

 

 

 


Poslodavac


Županijska lučka uprava Dubrovnik



  • osobni dolazak: VUKOVARSKA 36, DUBROVNIK

  • pisana zamolba: Vukovarska 36, 20 000 Dubrovnik


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart

Share