VODITELJ-VODITELJICA U RAČUNOVODSTVU – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
VODITELJ/VODITELJICA U RAČUNOVODSTVU
Radno mjesto
KRAPINA, KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
1
Na neodređeno; upražnjeni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
Djelomično
11.3.2024.
19.3.2024.
Posloprimac
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Nije važno
Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22, 101/23), članka 42. Statuta Dječjeg vrtića Gustav Krklec Krapina i Odluke Upravnog vijeća Dječjeg vrtića Gustav Krklec Krapina od 11. ožujka 2024. godine (KLASA: 601-04/24-01/03, URBROJ: 2140-37-02-24-03), Dječji vrtić Gustav Krklec Krapina raspisuje:
NATJEČAJ
za zasnivanje radnog odnosa
za radno mjesto VODITELJ/ICA RAČUNOVODSTVA – 1 izvšitelj/ica na neodređeno, puno radno vrijeme (8 sati dnevno, 40 sati tjedno)
UVJETI:
- osim općih uvjeta za zasnivanje radnog odnosa, kandidati moraju ispunjavati i posebne uvijete prema čl. 24. i čl. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22, 101/23) i Pravilniku o vrsti stručne spreme stručnih djelatnika te vrsti i stupnju stručne spreme ostalih djelatnika u dječjem vrtiću (NN 133/97).
- stručna sprema: VSS, diplomirani ekonomist ili VŠS, ekonomist
Na natječaj se, pod ravnopravnim uvjetima, mogu prijaviti oba spola, sukladno članku 13. stavku 3. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08 i 69/17), koji ispunjavaju propisane uvjete, a izrazi koje se koriste u ovom natječaju, a imaju rodno značenje, koriste se neutralno i odnose se jednako na muški i ženski rod.
Uz vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj, potrebno je priložiti sljedeću dokumentaciju (preslike):
- životopis
- dokaz o državljanstvu;
- dokaz o odgovarajućoj vrsti i razini obrazovanja
- dokaz o radnom stažu – elektronički zapis (e-radna knjižica) odnosno potvrda o podacima evidentiranim u evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, ne stariju od dana objave ovog natječaja;
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata/kinje ne vodi kazneni postupak sukladno čl. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22, 101/23) izdano u svrhu zapošljavanja u dječjem vrtiću koje ne smije biti starije od datuma objave natječaja;
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata/kinje ne vodi prekršajni postupak sukladno čl. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22, 101/23) izdano u svrhu zapošljavanja u dječjem vrtiću koje ne smije biti starije od datuma objave natječaja;
- potvrdu nadležnog područnog ureda Hrvatskog zavoda za socijalni rad, sukladno članku 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22 i 101/23) da osobi nije izrečena mjera za zaštitu dobrobiti djeteta sukladno posebnom propisu, ne starije od dana objave ovog natječaja.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužni su se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Uz prijavu na natječaj, pored dokaza o ispunjavanju uvjeta natječaja, dužni su priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
Kandidat koji može ostvariti pravo prednosti:
– skladno čl. 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19 84/21 i 156/23), uz prijavu na natječaj dužan je pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, dostaviti sve potrebne dokaze iz članka 103. navedenog Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju dostupni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju%20ZOHBDR%202021.pdf
– sukladno čl. 47.-50. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21), uz prijavu na natječaj dužan je priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf
– sukladno čl. 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), uz prijavu na natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje, odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo te dokaz o tome na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca. U nastavku je poveznica na dokaze koje kandidati/kinje koji se pozivaju na pravo prednosti trebaju priložiti:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju%20ZOHBDR%202021.pdf
– sukladno čl. 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18, 32/20), uz prijavu na natječaj dužan je osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom te dokaz o tome na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja ugovora predočit će se izvornik.
Prijave na natječaj s obveznom dokumentacijom dostavljaju se osobno ili poštom na adresu:
Dječji vrtić Gustav Krklec Krapina
Magistratska ulica 11/1
49000 Krapina
(Za natječaj – voditelj/ica računovodstva na neodređeno – ne otvaraj)
Rok za podnošenje prijava na natječaj je osam (8) dana od dana objave natječaja.
Nepotpune i nepravodobne prijave i prijave zaprimljene elektronskim putem neće se razmatrati.
Kandidatom prijavljenim na natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu sa svim prilozima te ispunjava formalne uvjete natječaja.
Osobe koje nisu podnijele pravodobnu ili potpunu prijavu ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, ne smatraju se kandidatima prijavljenim na natječaj te se njihove prijave neće razmatrati.
O rezultatima provedenog natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od osam (8) dana od dana donošenja odluke o odabiru kandidata na sjednici Upravnog vijeća Vrtića putem mrežne stranice i oglasne ploče Vrtića.
Nakon provedenog natječaja ne mora se izvršiti izbor te se u tom slučaju donosi odluka o poništenju natječaja.
Sukladno Uredbi Europske unije 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. te Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine, br.42/18) prijavom na natječaj smatra se da je kandidat dao suglasnost za obradu podataka iz natječajne dokumentacije, a koja će se obrađivati isključivo u svrhu provođenja ovog natječajnog postupka.
Opis poslova i zadaća:
- organizira rad u računovodstvu uz poštivanje rokova važnih za financijsko poslovanje, priprema materijale za ravnatelja i Upravno vijeće, prati i usklađuje rad računovodstva sa zakonskim propisima, surađuje s nadležnim organima za predškolski odgoj, organizira izvršavanje poslova u računovodstvu, raspored izvršenja poslova na inventurama te čuvanju i arhiviranju.
- obavlja računovodstvene poslove: knjiženje financijske dokumentacije po pojedinom dokumentu, izrađuje periodične obračune, zaključne račune i financijski plan, statistička izvješća, obračunava plaće djelatnika, doprinose, poreze i prireze i knjiži iste. Obračunava bolovanja djelatnika i vrši obustavu kredita djelatnika, izdaje potvrde o plaći djelatnika, obračunava amortizaciju i revalorizaciju osnovnih sredstava, obračunava godišnje otpise vrijednosti sitnog inventara, vodi financijsku dokumentaciju i dostavlja nadležnim organima, vrši obračun za roditelje-korisnike usluga vrtića, vodi brigu o uplatnicama, šalje opomene roditeljima radi neplaćanja vrtića, prikuplja potvrde o prihodima roditelja za djecu korisnika vrtića, vodi evidenciju upisa i ispisa djece iz vrtića.
- vodi blagajničko poslovanje: preuzima i izdaje gotov novac i vodi blagajnički dnevnik, utvrđuje pravilnosti blagajničkog dokumenta te utvrđuje blagajnički saldo s gotovim novcem u blagajni, ispostavlja putne naloge, dokumente za dječji doplatak i sve dokumente u svezi plaća djelatnika, vodi knjigu ulaznih i izlaznih računa, vrši plaćanje dobavljačima.
- proučava stručnu literaturu, prisustvovanje savjetovanjima, seminarima, prati zakonske propise vezane uz financijsko poslovanje i računovodstvo.
- odgovara za zakonito i pravovremeno poslovanje računovodstva, odgovara za dokumentaciju računovodstva, odgovara za novac u blagajni, za zakonitost i pravovremenost obavljanja poslova materijalnog knjigovodstva i blagajničkog poslovanja.
- obavlja i druge poslove radnog mjesta po nalogu ravnatelja.
Poslodavac
DJEČJI VRTIĆ GUSTAV KRKLEC KRAPINA
- osobni dolazak: KRAPINA, MAGISTRATSKA ULICA 11/1
- pisana zamolba: DJEČJI VRTIĆ GUSTAV KRKLEC KRAPINA, Magistratska 1
[ad_2]
Source link