ČLAN UPRAVE – DIREKTOR (M-Ž)
[ad_1]
ČLAN UPRAVE – DIREKTOR (M/Ž)
Radno mjesto
SENJ, LIČKO-SENJSKA ŽUPANIJA
1
Na određeno; reizbor
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
Djelomično
9.10.2023.
17.10.2023.
Posloprimac
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Kategorija B
3 godine
Za direktora može biti imenovana osoba koja pored uvjeta u smislu članka 239. st. 2 i članka 423. st. 1 Zakona o trgovačkim društvima (NN 152/2011) ispunjava i sljedeće uvjete:
- VŠS/VSS, magistar struke ili stručni specijalist društvenog ili tehničkog smjera/sveučilišni prvostupnik ili stručni prvostupnik društvenog ili tehničkog smjera
- najmanje 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim rukovodećim poslovima
- vozački ispit „B“ kategorije“
- poznavanje rada na računalu
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA:
- Organizira i rukovodi procesom rada i poslovanja Društva,
- Izvješćuje Skupštinu i Nadzorni odbor Društva o rezultatima poslovanja,
- Izvršava odluke Skupštine i Nadzornog odbora Društva,
- U suradnji s voditeljima odjela te koordinatorima unutar radnih jedinica i odjela sastavlja i predlaže Skupštini i Nadzornom odboru Društva kratkoročne i dugoročne programske ciljeve Društva vezane za razvoj, unapređivanje postojećih djelatnosti i usluga, financije i zapošljavanje,
- Predstavlja i zastupa Društvo,
- Prati zakonske propise i vodi računa o pravilnoj primjeni istih,
- Predlaže mjere unapređivanja organizacije i učinkovitosti poslovanja Društva,
- Poduzima mjere prilagođavanja poslovanja Društva zahtjevima tržišta,
- Kreira kadrovsku politiku Društva,
- Utvrđuje unutarnju organizaciju i sistematizaciju radnih mjesta Društva uz prethodnu suglasnost Nadzornog odbora, te odlučuje o pitanjima iz radnih odnosa u skladu sa posebnim propisima,
- Daje izvješća o poslovanju i djelatnosti Društva gradskom vijeću, nadležnim odborima i ostalim radnim tijelima Grada Senja,
- Razvija učinkovit timski rad,
- Prati izvršenje ugovorenih poslova veće vrijednosti,
- Odgovoran je za zakonitost rada Društva, pravilnu primjenu zakonskih propisa u poslovanju, te odvijanje pružanja usluga sukladno zakonskim odredbama, tehničkim propisima i pravilima struke, za organizaciju, funkcioniranje, razvoj i učinkovitost cjelokupnog Društva, materijalno i financijsko poslovanje i namjensko trošenje sredstava Društva,
- Utvrđuje raspored radnog vremena organizacijskih jedinica,
- Obavlja i druge poslove koje su mu zakonom i drugim aktima, te odlukama Skupštine i Nadzornog odbora stavljeni u nadležnost.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Uz prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti:
- životopis,
- dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja: presliku diplome, a kandidat koji je traženi stupanj obrazovanja stekao izvan Republike Hrvatske dužan je dostaviti presliku diplome zajedno s prijevodom ovlaštenog sudskog tumača za predmetni jezik i pismo te potvrdu o priznatoj školskoj kvalifikaciji od nadležnog tijela ili agencije Republike Hrvatske; (Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni – presliku vjenčanog ili rodnog lista);
- potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (kandidat može dostaviti dokaz pribavljen putem sustava e-građani) iz koje je razvidno da kandidat ima najmanje tri (3) godine radnog iskustva na rukovodećim poslovima koji zahtijevaju navedeni stupanj stručne spreme,
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (kandidat može dostaviti dokaz pribavljen putem sustava e-građani);
- uvjerenje pribavljeno od nadležnog suda ili putem sustava e-građani da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak koji ne smije biti starije od petnaest (15) dana od dana podnošenja prijave;
- izjavu pod kaznenom i materijalnom odgovornošću da ne postoje okolnosti iz članka 239. stavak 2. Zakona o trgovačkim društvima, te okolnosti propisane ovim natječajem, a odnose se na uvjete da se kao fizička osoba ne bavi, samostalno ili u zajednici s drugim osobama djelatnošću koja je konkurentna djelatnošću trgovačkog društva, da nije član konkurentskog trgovačkog društva ili njegovog organa, da nije prokurist ili namještenik u takvom društvu, ili da ne radi za takvo društvo temeljem neke osnove, zatim da ne postoji sukob interesa u skladu s posebnim propisima koji uređuju sprječavanje sukoba interesa između privatnog i javnog interesa u obnašanju javnih dužnosti;
- program rada i razvoja Društva u mandatnom razdoblju (maksimalno tri kartice teksta).
Dokumentacija uz prijavu može se dostaviti u neovjerenoj preslici.
U prijavi na natječaj potrebno je navesti osobne podatke (ime i prezime, OIB, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona, adresa elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta za koje se prijavljuje. Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati. Dopunu prijave moguće je podnijeti zaključno do dana isteka natječajnog roka.
Podnošenjem prijave na ovaj natječaj, podnositelji prijave su suglasni i daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj isključivo u svrhu provedbe natječajnog postupka, sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka (EU) 2016/679 i Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/2018).
Temeljem članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17, 98/19 i 84/21) kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske
https://branitelji.gov.hr/15-kako-se-ostvaruje-pravo-prednosti-pri-zaposljavanjuprema-zakonu-o-hrvatskim-braniteljima-iz-domovinskog-rata-i-clanovima-njihovihobitelji/2166
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima, moraju se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo.
Poslodavac utvrđuje listu kandidata koji ispunjavaju uvjete Javnog natječaja i poziva ih na testiranje i razgovor. Testiranje se sastoji od procjene psihološkog profila i kompetencija kandidata, a razgovorom se utvrđuju ciljevi i motivacija za rad. Potom će sastaviti Zapisnik koji se zatim prosljeđuje Skupštini društva na odlučivanje, koja člana uprave – direktora Društva izabire i imenuje potrebnom većinom glasova iz čl. 26 st. 3 Zakona o vodnim uslugama (NN 66/19).
S izabranim i imenovanim članom uprave – direktorom Društva Nadzorni odbor sklapa Ugovor o radu na određeno vrijeme u trajanju od 4 (četiri) godine.
O načinu obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kao i vremenu i mjestu održavanja iste kandidate će se obavijestiti najmanje 5 dana prije održavanja i to putem elektroničke pošte koju je kandidat naveo u prijavi.
Rok za podnošenje prijava je 8 (osam) dana od dana donošenja ove odluke i raspisivanja natječaja.
Prijava sa svim potrebnim podacima i dokazima o ispunjavanju uvjeta dostavlja se u zatvorenoj omotnici na adresu: VODOVOD I ODVODNJA d.o.o. Senj, Splitska 2, 53270 Senj, s naznakom „NATJEČAJ ZA RADNO MJESTO Direktor – NE OTVARAJ“, putem pošte ili osobno u sjedište Društva (Splitska 2, 53270 Senj).
O ishodu natječaja kandidati će biti pravovremeno obaviješteni putem elektroničke pošte navedene u natječajnoj dokumentaciji.
Javni natječaj je otvoren do 17. listopada 2023. godine do 12:00 sati.
Nepravovremene ponude neće biti razmatrane.
VODOVOD I ODVODNJA d.o.o.
Poslodavac
VODOVOD I ODVODNJA društvo s ograničenom odgovornošću za javnu vodoopskrbu i javnu odvodnju
pisana zamolba: Splitska 2, Senj
[ad_2]
Source link