Računovodstveni Referent/Ica
RAČUNOVODSTVENI REFERENT/ICA
Radno mjesto
BJELOVAR, BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA
1
Na određeno; zamjena
20 sati tjedno
Smjena – prijepodne
Nema smještaja
U cijelosti
12.9.2023.
20.9.2023.
Posloprimac
Srednja škola 4 godine
Nije važno
Na temelju odredbi Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20,151/22), odredbi Pravilnika o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje II. osnovne škole Bjelovar od 15. svibnja 2023. godine te odredbi Pravilnika o radu II. osnovne škole Bjelovar od 15. svibnja 2023. godine, ravnateljica II. osnovne škole Bjelovar raspisuje:
NATJEČAJ za radno mjesto
1. računovodstvenog referenta/ice – 1 izvršitelj/ica na određeno nepuno radno vrijeme od 20 sati tjedno – zamjena.
UVJETI: prema Zakonu o radu (NN br. 93/14, 127/17, 98/19, 151/22, 64/23), Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22), Temeljnom kolektivnom ugovoru za službenike i namještenike u javnim službama (NN 56/22), Pravilniku o djelokrugu rada tajnika te administrativno-tehničkim i pomoćnim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi (NN 40/14), Pravilniku o načinu i postupku zapošljavanja te vrednovanju kandidata za zapošljavanje II. osnovne škole Bjelovar i Pravilniku o radu II. osnovne škole Bjelovar.
Prema Pravilniku o radu II. osnovne škole Bjelovar uvjet za radno mjesto računovodstvenog referenta je završena srednja škola ekonomskog usmjerenja: smjer ekonomist ili upravni referent.
Rok za podnošenje prijava je 8 (osam) dana od dana objave na mrežnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, mrežnim stranicama i oglasnoj ploči školske ustanove.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola u skladu sa Zakonom o ravnopravnosti spolova (NN 82/08, 69/17).
Mjesto rada: II. osnovna škola Bjelovar
Ugovor sa odabranim kandidatom/kinjom zasnovati će se uz uvjet probnog rada u trajanju od 2 mjeseca.
Uz prijavu na natječaj potrebno je priložiti:
1. životopis
2. diploma odnosno dokaz o stečenoj stručnoj spremi
3. dokaz o državljanstvu
4. uvjerenje da nije pod istragom i da se protiv kandidata/kinje ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ne starije od dana raspisivanja natječaja
5. elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje
Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju, dužna je dostaviti dokaze o istom.
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17, 98/19, 84/21), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN br. 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/9, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na natječaj dužni su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji. Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a izabrani kandidat obvezan je prije zapošljavanja predočiti dokumente u izvorniku ili preslici ovjerenoj od strane javnog bilježnika sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (NN br. 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16).
Nepotpune prijave, odnosno prijave koje ne sadrže tražene podatke i priloge, kao i prijave koje pristignu izvan roka, neće se razmatrati, a osobe koje podnesu takve prijave neće se smatrati kandidatima prijavljenim na natječaj.
Škola ne obavještava osobu o razlozima zašto se ne smatra kandidatom natječaja.
Kandidati/tkinje koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natječaja dužni su pristupiti procjeni odnosno testiranju prema odredbama Pravilnika o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje.
http://www.os-druga-bj.skole.hr/upload/os-druga-bj/images/static3/1927/attachment/Pravilnik_o_postupku_zaposljavanja_te_procjeni_i_vrednovanju_kandidata_za_zaposljavanje_15.05.2023..pdf
Predmet testiranja bit će poznavanje sljedećih propisa:
1. Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22),
2. Pravilnik o djelokrugu rada tajnika te administrativno tehničkim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi ( NN br. 40/2014),
3. Kolektivni ugovor za zaposlenike u osnovnoškolskim ustanovama (NN br. 51/2018),
4. Temeljni kolektivni ugovor za službenike i namještenike u javnim službama (NN br. 56/2022),
5. Zakon o doprinosima (NN br. 84/08, 152/08, 94/09, 18/11, 22/12, 144/12, 148/13, 41/14, 143/14, 115/16, 106/18, 33/23),
6. Zakon o osnovici plaće u javnim službama (NN br. 39/09, 124/09),
7. Zakon o obveznom zdravstvenom osiguranju (NN br. 80/13, 137/13, 98/19, 33/23).
Obavijest o datumu i vremenu procjene odnosno testiranja biti će istaknuta na internetskoj stranici Škole pod rubrikom „Natječaji“.
Ako kandidat/kinja ne pristupi procjeni, smatra se da je odustao/la od prijave na natječaj.
Svaki kandidat/kinja prijavom na natječaj i dostavom dokumentacije daje privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima, odnosno ispravama, a u svrhu provedbe natječajnog postupka i zasnivanja radnog odnosa.
Prijave se podnose u zatvorenim kovertama osobno ili šalju na adresu škole: II. osnovna škola Bjelovar, Ivana viteza Trnskog 19, 43 000 Bjelovar, s naznakom – natječaj za računovodstvenog referenta/icu.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni putem web stranice škole – rubrika „Natječaji“ u roku od osam dana od dana sklapanja ugovora o radu s odabranim/om kandidatom/kinjom. U slučaju da se na natječaj prijave kandidati/kinje koji ostvaraju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom propisu, svi će kandidati biti obaviješteni istim tekstom obavijesti o rezultatima natječaja pisanom poštanskom pošiljkom, pri čemu se kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.
Poslodavac
II OSNOVNA ŠKOLA BJELOVAR
- osobni dolazak: IVANA VITEZA TRNSKOG 19, 43000 BJELOVAR
- pisana zamolba: IVANA VITEZA TRNSKOG 19, 43000 BJELOVAR